Recent compania Apple a modificat complet design-ul chitantelor furnizate clientilor care cumpara orice fel de continut prin intermediul iTunes Store, iar in acest articol le puteti vedea. Prima imagine prezinta vechiul model de chitanta oferita de catre compania Apple in urma achizitiilor facute din magazinul virtual, in timp ce a doua imagine prezinta noul model ce este afisat clientilor care fac achizitii incepand de zilele trecute.
Noul model de chitante pozitioneaza elementele intr-un format mai usor de citit si inteles, afiseaza imaginile albumelor sau iconitele aplicatiilor la rezolutie inalta si nu doar atat. In ceea ce priveste email-urile trimise impreuna cu aceste chitante, compania Apple a inlocuit numarul chitantei cu simpla mentiune privind locatia achizitiei, numarul chitantei fiind acum listat intr-un camp numit Document No.
Partea cea mai importanta a schimbarii are totusi legatura cu o intrare pe care compania Apple nu o facea in trecut, ea listand tipul de produs de pe care a fost facuta achizitia din magazinul sau virtual. Facand aceasta listare, compania Apple ii ajuta pe utilizatori sa identifice mai usor daca exista vreo suspiciune de frauda privind contul lor, iar asta deoarece terminalele necunoscute pot fi mai usor verificate pe chitante.
Acestea fiind spuse, cand veti mai cumpara ceva de la Apple, veti fi intampinati de noul format pentru chitante, iar acum stiti si ce anume veti gasi in el.