Apple pregateste o schimbare majora pentru modul in care arata Apple Store-urile sale de pe intregul glob, compania americana dorind sa prezinte toate produsele sale intr-un mod premium care sa atraga noi tipuri de clienti.
Desi in momentul de fata compania Apple prezinta produsele sale intr-un mod cat se poate de atractiv, iata ca oriune exista loc de imbunatatiri, asa ca Angela Ahrendts are rolul de a aduce o noua “fata” pentru magazinele Apple din intreaga lume.
Conform unor informatii aparute in cursul acestei zile, compania Apple urmeaza sa aplice schimbarea incepand din luna iulie si ea va avea in invedere, initial, modul in care sunt prezentate accesoriile in rafturile existente in Apple Store-uri.
Conform unor detalii oferite de catre persoane care au fost informate in legatura cu aceste schimbari, compania Apple va prezenta accesoriile pentru produse in noi tipuri de display-uri, dar si in noi tipuri de ambalaje pentru a genera o senzatie de uniformitate in modul in care arata totul.
Shops will begin ramping up on delivering a more premium feel in July, in a plan to display accessory packages uniformly in white, and increase the overall feeling of uniformity among accessory displays. Also, stores will be reducing their variety of products, selling only quality selected pieces.
Separat de aceasta schimbare, compania Apple intentioneaza sa selecteze mult mai riguros accesoriile care sunt prezentate in display in Apple Store, doar produsele de calitate foarte buna urmand a fi expuse pentru clienti.
Schimbarea nu pare a fi una foarte importanta, insa stim ca Apple are tendinta de a se concentra foarte mult pe detaliile acestor tipuri de schimbari, astfel ca vorbim probabil despre o imagine mult schimbata pentru Apple Store din iulie.
Acesta ar putea fi doar inceputul unor schimbari majore pentru Apple Store sub comanda noului vicepresedinte senior Angela Ahrendts, asa ca va fi interesant de vazut ce se pregateste pentru viitor.