Apple a fost premiata aseara in cadrul festivalului de la Cannes pentru creativitatea de care a dat dovada in promovarea camerei terminalului iPhone 6 si a pozelor sau clipurilor video inregistrate de catre utilizatori cu ajutorul eu.
V-am prezentat pe acest blog in diverse ocazii clipuri video si poze promovate de catre compania Apple in website-ul sau, dar si in lumea intreaga, ele fiind inregistrate in totalitate de catre utilizatori obisnuiti cu terminalele lor iPhone 6 si diverse aplicatii disponibile in App Store.
Apple a fost premiata pentru campania prin care a amplasat panouri publicitare cu pozele inregistrate de catre utilizatorii iPhone 6, acestea fiind publicate la metrouri sau pe fatadele blocurilor, ele atragand atentia unui numar foarte mare de oameni cu privire la capacitatea camerei de a inregistra poze grozave.
Apple a fost premiata in cadrul festivalului Cannes Grand Prix in categoria Outdoor Lions, presedintele juriului festivalului laudand compania Apple deoarece demonstreaza ca promovarea poate fi facuta in diverse moduri, inclusiv prin schimbarea comportamentului utilizatorilor.
ACCORDING TO THE JURY PRESIDENT JUAN CARLOS ORTIZ, CREATIVE CHAIRMAN AT DDB AMERICAS, THE JUDGES DIDN’T SO MUCH CHOOSE “WORLD GALLERY,” IT CHOSE THEM. PRAISING THE GRAND PRIX WINNER, ORTIZ SAID: “IT’S NOT JUST A GREAT IDEA, IT’S A GAME CHANGER. IT’S REALLY OPENING A NEW WAY OF DOING THINGS AND CHANGING BEHAVIOR.”
Campania shot on iPhone a avut panouri publicitare care prezentau imagini inregistrate de catre 162 de utilizatori, materialele publicitare fiind amplasate in 73 de orase din 25 de tari de pe glob, imaginile fiind inregistrate in 13 tari de pe planeta.
Desigur ca aici laudele nu trebuie sa mearga doar la Apple, ci si la agentia de publicitate care a ajutat-o sa realizeze aceasta campanie, insa chiar si asa, vorbim despre un nou mod de a promova o functie a unui smartphone, foarte multa lume ramanand placut surprinsa de alegerea Apple.