O poza promovata de catre Apple in campania Shot on iPhone 6 a fost premiata la Cannes de catre un juriu independent, premiul venind la doar cateva zile distanta de unul acordat companiei americane pentru ingeniozitatea din spatele campaniei sale.
Apple a initiat campania Shot on iPhone 6 pentru a promova camera terminalului sau, folosind poze ale utilizatorilor pentru a crea panouri publicitare ce au fost amplasate in cateva zeci de orase din diverse tari de pe glob, initiativa aducandu-i laude din partea multor organizatii.
Separat de Apple a fost premiat si Cole Rise care a inregistrat poza de mai sus, ea prezentand o femeie ce priveste cerul de deasupra rezervatiei naturale Rocky Mountain National Park din SUA, premiul de aur Cannes Lion fiindu-i oferit pentru ea.
Rise a dezvoltat o aplicatie numita Lite.ly pentru iPhone care le permite fotografilor sa-si editeze rapid fotografiile dupa inregistrare, el sustinand ca publicarea acestor poze pe panouri publicitare mari a fost posibila deoarece Apple foloseste rezolutii cu putini pixeli per inch pentru a permite vizualizarea lor relativ clara de la distanta.
Aceasta este prima oara cand o companie promoveaza o poza a unui utilizator si acesta castiga un premiu multumita atentiei de care are parte, asa ca va fi extrem de interesant de vazut in viitor cum va reusi compania Apple sa ne surprinda cu diverse campanii similare.