Apple a decis sa nu ofere reduceri pentru propriile produse cu ocazia Black Friday 2015, compania americana preferand sa le ofere partenerilor sai posibilitatea de a vinde produsele sale la pret redus cu aceasta ocazie.
Vicepresedintele diviziei de retail din cadrul Apple, Angela Ahrendts, a anuntat intr-un interviu publicat astazi ca Black Friday 2015 nu va exista in Apple Store Online sau Apple Store-urile fizice, astfel ca toti cei interesati de reduceri trebuie sa se reorienteze.
Angela Ahrendts sustine ca organizarea unor reduceri pentru Black Friday ar pune presiune suplimentara pe angajatii sai si Apple prefera sa nu isi aglomereze magazinele in aceasta zi, atitudinea fiind ciudata si complet diferita fata de lacomia obisnuita a Apple.
Apple ar fi putut organiza o campanie de reduceri Black Friday 2015 exclusiv online, insa Angela Ahrendts nu a fost intrebata despre aceasta posibilitate, asa ca deocamdata cei interesati de produse Apple la reducere vor trebui sa se gandeasca la alte alternative.
Pana acum o multitudine de parteneri ai companiei Apple au anuntat promotii pentru Black Friday 2015 care includ reduceri serioase pentru diverse produse Apple, compania americana parand sa le ofere “mana libera” pentru a-si atrage clientii in magazine.
Aceasta este prima oara in ultimii ani cand Apple nu organizeaza o campanie Black Friday in propriile magazine si va fi interesant de vazut ce reactie vor avea cei care vor vizita Apple Store-urile in 27 noiembrie si vor sesiza ca nu au parte de reduceri.