iPad Pro ar urma sa genereze vanzari mai bune decat Microsoft Surface Pro 4, produsul celor din Cupertino avand parte de increderea analistilor americani in ceea ce priveste popularitatea pe pietele globale.
Conform analistilor, iPad Pro ar urma sa genereze vanzari de 1.7 milioane de unitati in T4 2015, cifra fiind mult mai mica decat cele estimate acum cateva luni, sau chiar acum cateva saptamani, semn ca produsul nu este chiar pe placul atat de multor persoane.
Conform analistilor, Apple ar avea un profit de aproximativ 200 de dolari pentru fiecare unitate a iPad Pro pe care o vinde pe pietele globale, profitul fiind mai mic decat cel inregistrat in cazul vanzarii de terminale iPhone, insa acest lucru era usor de imaginat.
Desi estimarile analistilor incep sa fie din ce in ce mai mici, Apple ar urma sa vanda intr-un trimestru fiscal mai multe tablete iPad Pro decat tablete Microsoft Surface vandute de catre compania Microsoft in vreun trimestru fiscal, iar acest lucru este intr-adevar impresionant.
RBC asserts that Apple will make $200 (£130) profit on each iPad Pro, resulting in total revenue of $2.4 billion (£1.4 billion) on $600 million (£400 million) in total profit. The iPad Pro starts at $799. Microsoft generated $888 million (£590 million) in revenue from its Surface line of tablets in Q4 2015 (which the company measures between May and July) meaning that the iPad Pro is already two thirds of the size.
iPad Pro este scumpa si nu este dedicata utilizatorilor obisnuiti, iar acest lucru va afecta serios vanzarile generale ale produsului, insa chiar si asa Apple pare sa invinga Microsoft la orice pas, iar asta spune multe despre cat de populare sunt produsele Apple.