Vanzarile Apple Watch sunt unul dintre secretele foarte bine pastrate de catre compania Apple, cei din Cupertino evitand sa ofere orice fel de indicii clare cu privire la numarul de unitait ale ceasului inteligent vandute in lumea intreaga.
In ciuda acestui lucru, analistii americani si-au dat in repetate randuri cu parerea cu privire la numarul de unitati ale Apple Watch vandute de catre cei din Cupertino, iar pentru T3 2015 ei estimeaza ca Apple ar fi vandut nu mai putin de 3.9 milioane de unitati ale ceasului lor inteligent.
Cifra este cu 0.8 milioane de unitati mai mica decat numarul de wearable-uri Fitbit vandute in lumea intreaga, insa acest lucru este cat se poate de normal avand in vedere ca aceste produse sunt cu mult mai ieftine decat Apple Watch-urile comercializate de catre Apple.
Cu aceste cifre de vanzari, Fitbit are 22% din piata wearable-urilor, Apple 18%, iar pe pozitia a treia ii regasim pe chienzii de la Xiaomi care au vandut 3.7 milioane de produse de acest gen, deci aproape la fel de multe precum compania Apple, insa preturile produselor sunt complet diferite.
Apple posted a slight increase from the previous quarter, mostly the result of additional markets and channels coming on line. End-user attention has been going toward its entry-level and least expensive Sport line, to which Apple responded by introducing gold and rose gold models. In addition, Apple released watchOS 2, bringing native third-party applications to the device.
Partea interesanta in datele oferite de catre cei de la IDC este ca Samsung nu este reprezentata in vanzarile de wearable-uri, coreenii vanzand mai putin de 0.7 milioane de unitati ale propriilor produse in T3 2015, cu mult mai putine decat compania Apple.