Compania Apple a anuntat luna trecuta ca se asteapta ca vanzarile de terminale iPhone sa scada in T1 2016 la o valoare mai mica inregistrata decat cea in T1 2015, aceasta urmand a fi prima scadere a vanzarilor de terminale iPhone in trimestre fiscale care acopera aceeasi perioada a anului.
Pentru a se asigura ca scaderea nu este foarte mare, compania Apple a anuntat in cursul zilei de ieri lansarea unui program de recompense pentru angajati, acestia urmand a primi recompense pentru fiecare terminal iPhone vandut catre clientii ce viziteaza Apple Store-uri.
Aceasta campanie este desfasurata intre 21 februarie si 26 martie in toate Apple Store-urile si Apple o prezinta ca pe o metoda de a celebra succesul iPhone, insa perioada de desfasurare denota clar faptul ca vorbim despre o masura disperata de a creste rapid vanzarile iPhone in T1 2016.
Conform angajatilor, compania Apple le va oferi cadou diverse produse si vacante platite la sediul sau din Cupertino in functie de numarul de terminale iPhone vandute, numarul de accesorii vandute sau numarul de terminale preluate prin sistemul de reciclare.
Rezultatele angajatilor vor fi catalogate saptamanal si managerii de magazine vor fi deasemenea recompensati daca magazinul lor are rezultate bune in aceasta perioada, compania Apple angajandu-se inclusiv sa organizeze petreceri pentru magazinele performante.
Aceasta este prima oara cand compania Apple ofera asemenea cadouri angajatilor pentru a-i motiva sa vanda mai multe terminale iPhone intr-o anumita perioada a anului si miscarea denota destul de clar faptul ca vanzarile sunt mai mici decat se asteptau cei de la Apple.
Cat succes va avea aceasta campanie vom afla abia in a doua parte a lunii aprilie, atunci cand Apple va anunta rezultatele financiare pentru T1 2016.