Compania Apple este in atentia lumii intregi, chiar si pentru cele mai stupide lucruri, iar atentia indreptata de catre publicatii mari din SUA spre o modificare facuta de catre Apple in codul sursa al unei pagini demonstreaza cam cat de stupide pot fi lucrurile.
Compania Apple foloseste motto-ul There’s more to love with every click pentru a descrie experienta de utilizare buna de care au parte utilizatorii OS X El Capitan dupa instalarea acestei versiuni a OS X, insa fontul folosit pentru scris poate da loc de interpretari.
Mai exact, cuvantul click poate fi usor confundat cu cuvantul dick, iar in contextul motto-ului de mai sus, va puteti imagina cat de mare ar fi problema pentru Apple, asa ca dezvoltatorii web ai Apple au modificat felul in care apare scrisul pentru ca acel cuvant click sa nu poata fi confundat.
Problema in sine este una stupida si minora, insa cand o publicatie precum TechCrunch preia stirea, stii ca americanii sunt prea…
@bathtype before & after pic.twitter.com/mcfUW3JGua
— ᴧᴄᴋᴇᴙᴍᴀᴎᴎ (@naturaln0va) February 25, 2016