House of Cards este cel mai popular serial al momentului, el inregistrand zeci de milioane de vizualizari prin website-ul Netflix si in afara lui, iar cineva s-a gandit sa faca un top al produselor prezentate de catre actori in cadrul celor 13 episoade ale sezonului 4.
Conform celor de la Concave Brand Tracking, compania Samsung a inregistrat cel mai mare numar de minute de prezentare pentru produsele sale in cadrul sezonului 4 al House of Cards, ele insumand o vizibilitate de 48 de minute si 8 secunde, adica mai mult decat durata unor episoade din serie.
In cazul companiei Apple vorbim despre 20 de minute de prezentare pentru produse de-a lungul celor 13 episoade, adica mai putin de jumatate din intreaga perioada cumparata de catre compania Samsung, diferenta indtre sumele cheltuite fiind enorma.
Desigur ca nici Apple si nici Samsung nu au dezvaluit cat au platit pentru ca produsele lor sa fie prezentate in sezonul 4 al House of Cards, insa diferenta foarte mare intre timpii de prezentare este o dovada a faptului ca Samsung are nevoie de mai multa popularizare a propriilor produse.
Cu mult in spatele celor de la Apple si Samsung regasim compania Blackberry cu numai 11 minute si 10 secunde de prezentare in cadrul sezonului 4 al House of Cards, cei de la Microsoft beneficiind de doar 4 minute si 51 de secunde de prezentare pentru produse.
Avand in vedere popularitatea House of Cards, aceste minute de prezentare se pot transforma in sute de mii sau milioane de produse vandute in intreaga lume, pretul platit pentru publicitate fiind pe masura perioadei in care produsele sunt folosite de catre actori.