Evenimentul pentru prezentarea iPhone SE a fost urmarit de mult lume din lumea intreaga, iar si mai multa lume a vizitat website-ul Apple pentru a vedea informatii noi in legatura cu acest produs, in baza vizitelor facute fiind trasa si o concluzie cu privire la popularitatea terminalului.
Conform unui website care monitorizeaza traficul marilor website-uri de pe glob, prezentarea iPhone SE si iPad Pro 9.7 inch a generat cel mai mic interes dintre toate prezentarile facute de catre compania Apple in ultimii 3 ani de zile.
Vorbim aici despre trafic general, el fiind mult mai mic si decat in cazul prezentarii Apple Watch, insa de la aceasta medie exista doua exceptii, India si China, acolo interesul fiind foarte mare pentru iPhone SE si iPad Pro 9.7 inch, conform vizitelor facute pe website-ul Apple.
Locatiile in care exista interes foarte mare pentru iPhone SE sunt practic cele pentru care a si fost facut acest upgrade, in China inregistrandu-se 3.4 milioane de precomenzi pentru terminal, insa din pacate din India nu avem date despre comenzi.
The March 21 2016 launch however gave Apple above average traffic in two key target markets key to its cheaper smartphone strategy: India and China. In contrast to the average worldwide traffic rise of 83%, Apple saw a one-day traffic increase of 160% from India and 150% in China.
iPhone SE ar putea fi cheia succesului pentru Apple deoarece foarte multa lume astepta de ceva vreme un nou iPhone cu ecran de 4 inch, iar actualizarea iPhone 5S le-ar putea da multora un motiv serios sa faca un upgrade in viitorul nu foarte indepartat.