iOS 10 va face jocurile si mai atractive pentru utilizatori

Una dintre schimbarile interne ale iOS 10 care va avea un impact major asupra jocurilor lansate pentru iPhone, iPad si iPod Touch-uri are legatura cu sistemul Metal lansat incepand cu iOS 8, Apple permitand dezvoltarea de jocuir cu motoare grafice mult mai complexe.

Cei de la Unity au demonstrat in cursul saptamanii trecute noi metode de a crea grafica mai reala pentru jocurile ce urmeaza sa fie disponibile in iOS 10, compania americana prezentand adaptive tessellation, o noua functie care urmeaza sa fie disponibila din aceasta toamna.

In imaginea de mai jos puteti vedea nivelul de detaliu pe care il va oferi adaptive tessellation pentru dezvoltatorii care vor decide sa foloseasca platforma Metal impreuna cu motorul grafic Unity, o asemenea evolutie fiind normala pentru jocurile ce urmeaza sa fie lansate pentru iOS 10.








Unity este cel mai folosit motor grafic pentru jocuri, atat pe platformele mobile, cat si pentru calculatoare, iar din toamna acestui am vom avea parte de noi jocuri mult mai atractive pentru terminalele noastre, insa va trebui sa avem rabdare pana cand ele vor fi lansate in App Store.

Tessellation can be used to implement level of detail, efficiently adapt between materials (as in our demo), or for various other effects – limited only by your imagination! While tessellation has been around for a while, we’re excited to see it come to iOS as it can help produce extremely detailed meshes without storing/streaming large meshes on disk.

iOS 10 grafica jocuri