Pokemon GO a fost descarcat de peste 100 de milioane de ori in lumea intreaga, jocul fiind extrem de popular in momentul de fata cu peste 80 de milioane de utilizatori zilnici in lumea intreaga, compania Niantic castigand peste 10 de milioane de dolari zilnic din acest joc care a luat toata lumea prin surprindere.
Cifra de 100 de milioane de descarcari pentru Pokemon GO este foarte mare, daca ne gandim la faptul ca jocul a fost disponibil gradual de aproximativ o luna is jumatate, iar din momentul lansarii in Europa si Japonia, titlul a generat peste 25 de milioane de descarcari, deci popularitatea sa ramane in continuare mare.
Mai mult decat atat, Niantic urmeaza sa il lanseze in noi tari asiatice, iar atunci numarul de descarcari si incasarile zilnice vor creste in continuare, mai ales ca franciza Pokemon este extrem de populara in China si alte tari din apropierea sa, ele neavand Pokemon GO disponibil decat in mod neoficial, cel putin deocamdata.
Partea interesanta a povestii Pokemon GO sta in faptul ca jocul nu a afectat cotele de piata sau numarul de utilizatori ai altor jocuri, ci in schimb a adus utilizatori noi in lumea gaming-ului, inclusiv in ceea ce priveste incasarile, convingand noi oamein sa cheltuie bani pentru in-app purchase-uri in jocuri dedicate terminalelor mobile.
By now, it should be clear that Pokémon Go’s launch was a watershed moment for AR and its success has not come at the expense of other mobile games or apps. Instead, it has opened up new engagement and revenue opportunities for the entire app ecosystem by creating a model to close the online-to-offline (O2O) loop.
Pokemon GO este o poveste de succes care ar trebui analizata de catre foarte multi dezvoltatori de jocuri pentru terminale mobile, deoarece ea demonstreaza cum poti avea un succes enorm cu un joc foarte interesant.