Facebook se pregateste sa strice de tot experienta Facebook Live pentru utilizatorii din lumea intreaga, compania americana urmand a afisa reclame in cadrul stream-urilor video pe care le va reda pentru utilizatorii din intreaga lume, miscarea fiind una menita sa aduca venituri substantiale pentru cea mai mare retea de socializare de pe glob.
Afisarea reclamelor nu va fi decisa de catre compania Facebook, ci de catre persoanele care fac stream-uri Facebook Live in cadrul retelei de socializare, ele avand posibilitatea de a alege momentul in care clipuri video de maxim 15 secunde vor fi rulate pentru persoanele care le urmaresc transmisiunea in direct.
Reclamele vor putea fi redate doar daca au trecut minim 5 minute de la initierea unei sesiuni Facebook Live, deci nu vor aparea chiar de la bun inceput, insa probabil vor putea fi introduse multiple reclame in stream-uri video care au o durata de cateva zeci de minute, asa ca ar fi bine sa va pregatiti pentru asa ceva.
Afisarea de reclame in stream-urile Facebook Live va genera venituri suplimentare pentru cei care fac astfel de sesiuni video, Facebook incasand o parte dintre banii generati de catre click-urile date pe reclame, insa este neclar deocamdata cum va functiona intregul sistem, avand in vedere metoda complicata de redare.
Facebook has started running tests of mid-roll video ads inside live video broadcasts from top publishing partners, the company confirmed Monday. These are Facebook’s first ads that get served directly inside videos on the social network. “We’re running a small test where a group of publishers have the option to insert a short ad break in their Facebook Live videos,” Facebook said in an e-mail.
Deocamdata doar un grup select de conturi au posibilitatea de a afisa reclame in stream-urile Facebook Live, insa nimeni nu stie ce succes au acestea si nimeni nu a primit vreun ban din testarea lor, asa ca ramane de vazut daca Facebook va decide sa le ofere sau nu in final, utilizatorii fiind cu siguranta nemultumiti de implementarea lor.