Ieri cei de la ANCOM au publicat un studiu foarte interesant in care detaliaza durata medie pentru rezolvarea problemelor raportate de catre clienti privind conexiunile de internet mobil, sau cele de internet fix, ei prezentand public situatia celor mai mari furnizori de servicii de internet in Romania si care are problemele cele mai mari.
Conform celor de la ANCOM, RCS & RDS are cea mai lunga perioada asumata pentru rezolvarea problemelor conexiunilor de internet fix, mai exact de 90 de zile, in timp ce Digital cable Systems are cea mai scurta durata de rezolvarea a problemelor, aceasta fiind de 21 de zile, mai mica si decat a Telekom sau UPC.
Situatia este identica si cand vine vorba despre rezolvarea efectiva a problemelor, cei de la RCS & RDS rezolvand cel mai greu problemele dintre toti furnizorii de servicii de internet, lucru care este oarecum usor de inteles avand in vedere numarul mare de clienti si cozile lungi din punctele de prezenta ale companiei.
Practic, ANCOM spune ca termenul de remediere a problemelor cu conexiunile de internet fix a scazut in 2015 la doar 14 ore, fata de 21 de ore cat era in 2014, iar termenul pentru conexiunile de internet mobil a crescut de la 25 de ore in 2014 la nu mai putin de 39 de ore in 2015, deci cu 50%.
Pe masura ce operatorii au adunat tot mai multi clienti ai serviciilor de internet mobil, dar nu au crescut pe masura si numarul angajatilor, problemele in rezolvarea deranjamentelor par sa fie din ce in ce mai mari, iar in 2016 exista riscul ca durata de rezolvare a unei sesizari sa creasca si mai mult.
Desi cei de la Digi Mobil nu-si rezolva rapid problemele cand vine vorba despre internetul fix, in cazul internetului mobil ei se descurca la fel de bine precum Vodafone sau Telekom, insa situatia este diferita cand vine vorba despre alte dispozitive de accesare a retelei sale mobile, acolo perioada de rezolvare fiind de pana la 24 de ori mai mare.
Mai mult detalii aveti mai jos.