Un studiu realizat zilele trecute in SUA dezvaluie cam dat de mult a fost afectata imaginea companiei Samsung din cauza problemelor Galaxy Note 7 cu bateriile care explodeaza. Conform acestui studiu, 40% dintre cei care detin telefoane Samsung spun ca nu vor mai cumpara vreodata un telefon produs de catre aceasta companie.
Procentul a crescut de la 34% cu doar trei saptamani in urma, semn ca debandada totala din cadrul companiei Samsung a afectat serios increderea consumatorilor. Este de altfel si normal ca lumea sa fuga de o companie care minte si nu este capabila sa rezolve problemele propriilor produse, iar coreenii probabil se asteptau la asa ceva.
Vorbim aici despre consumatori din SUA, toti participantii detinand un telefon produs de catre Samsung, peste jumatate fiind clienti loiali de mai bine de 3 ani de zile. Dintre cei care nu vor mai cumpara telefoane Samsung, 8% intentioneaza sa se indrepte spre Google Pixel, 70% spre un alt smartphone Android, iar restul de 22% catre iPhone, sau in extrem de rare cazuri, Windows Phone.
Ceea ce ne spune acest studiu din SUA ar putea fi similar cu ceea ce se va vedea in alte tari peste cateva luni, dupa ce lucrurile se vor mai aseza. Cei de la Samsung nu se vor mai lauda acum ca multi clienti aleg tot un smartphone Galaxy, asa cum au facut acum cateva saptamani cand rechemasera Galaxy Note 7, dar vor vedea cat de mult costa minciunile si a pune viata oamenilor in pericol.
“Of those surveyed, which include 1,000 Samsung smartphone owners (of any devices, not just the Note 7), has found that 40 percent of respondents won’t buy another device from the manufacturers, which represents a 6 percent increase in the number of buyers looking elsewhere compared to the first time Branding Brand ran this survey just after the first Note 7 recall.”