Noul MacBook Pro se vinde mai bine decat laptop-urile concurente, conform unui studiu recent realizat in SUA, diferenta fiind considerabila in perioada de disponibilitate. Conform unei companii specializate pe analizarea pietelor de produse electronice, noul MacBook Pro si-a surclasat concurenta dupa doar 5 zile de disponibilitate pe piata din SUA.
Noul MacBook Pro s-a vandut de 2 ori mai bine decat laptop-urile Dell XPS 13 si 15, disponibile de 12 luni pe piata, dar si decat Surface Book-ul celor de la Microsoft. In cazul acestuia din urma, diferenta este de 4x in favoarea noului MacBoook Pro, semn ca interesul vis-a-vis de el este extrem de mare in momentul de fata.
Desi noul MacBook Pro are parte de vanzari foarte bune, totusi, nu exista doar vesti bune pentru cei de la Apple. Aceeasi companie sustine ca 40% dintre cei care au cumparat un MacBook Pro de la Apple in 2014 au cumparat un laptop de la alta companie imediat dupa el, semn ca loialitatea nu este chiar atat de mare in randul utilizatorilor.