Super Mario Run si cum s-a facut Apple de ras

Super Mario Run a fost lansat ieri de catre compania Nintendo dupa aproape 3 luni de promovare in diverse medii, inclusiv in AppStore, multumita companiei Apple. Cei din Cupertino au creat o pagina speciala pentru Super Mario Run in AppStore, utilizatorii putand testa un nou sistem care ii ajuta sa fie notificati cand jocul era lansat oficial.

Desi Apple a prezentat “cu surle si trambite” acest nou sistem de notificari facut special pentru Super Mario Run, sustinand si ca 15 milioane de oameni erau abonati in octombrie, el a fost un esec. Apple a inceput sa trimita notificarile privind lansarea Super Mario Run abia la o zi dupa ce jocul a fost oferit oficial, unii dintre utilizatori neprimind nici macar acum notificarea.

Foarte multa lume s-a plans pe retelele de socializare ca sistemul de notificari al AppStore creat pentru Super Mario Run este un esec si ca Apple nu ar fi trebuit sa il introduca. Adevarul este ca e stupid sa fii notificati despre lansarea unui joc abia dupa ce l-ai instalat, iar asta a fost experienta multora dintre cei care asteptau lansarea Super Mario Run de ieri.

Desigur ca Apple nu a comentat situatia si nici nu are de ce sa o faca, insa din exterior experimentul sau cu Super Mario Run pare sa fie un foarte mare esec. Unii speculeaza ca Apple ar fi trimis in mod intentionat mai tarziu notificarile pentru Super Mario Run, insa teoria aceasta pune in discutie utilitatea intregului sistem al americanilor.

Voi ce experienta ati avut cu acest sistem de notificari al Super Mario Run ?

super-mario-run-notificari