Compania Facebook a pus in aplicare o schimbare anuntata inca de acum cateva luni, mai exact afisarea de reclame in mijlocul clipurilor video. Schimbarea pregatita de catre Facebook de ceva vreme a inceput sa fie vizibila pentru unele dintre clipurile video redate de catre utilizatori si desigur ca foarte multa lume este nemultumita de ceea ce se intampla.
Reclamele afisate in cadrul clipurilor video Facebook nu pot avea o lungime mai mare de 20 de secunde si nu pot fi afisate decat la minim 20 de secunde dupa pornirea clipului video. Mai mult decat atat, reclamele pot fi afisate cu o distanta de minim 2 minute intre afisari, asa ca nu pot fi foarte agasante pentru cei care urmaresc clipurile video.
Separat de clipurile video incarcate in Facebook, persoanele care au minim 300 de urmaritori ai unei sesiuni de streaming live video pot afisa reclame pentru cei care e uita la ele. Sesiunea de streaming live trebuie sa aiba macar 300 de urmaritori si trebuie sa fi fost pornita de minim 4 minute pentru ca Facebook sa afiseze o reclama in cadrul sau.
Facebook promoveaza foarte mult clipurile video pana in punctul in care le porneste automat in News Feed atunci cand utilizatorii se uita printre noutatile disponibile. Aceasta miscare are menirea de a creste numarul de vizualizari pentru clipurile video Facebook, chiar daca ele sunt fortate, iar asa promoveaza si reclamele pentru cei interesati sa faca bani.