Am laudat cat am laudat noul telefon al celor de la Google pentru hardware-ul sau care este net superior celorlalte telefoane de pe piata in momentul actual insa a venit vremea sa ne intoarcem cu picioarele pe pamant deoarece Nexus One nu este chiar atat de “extraterestru” pe cat pare. Dupa vanzarea a peste 20.000 de bucati in primul week-end, saptamana aceasta au inceput sa apara primele nemultumiri legate de telefon. De departe cel mai mare minus este 3G-ul care pentru majoritatea oamenilor nu functioneaza corespunzator, cei mai multi utilizatori raporteaza ca telefonul fie oscileaza intre 3G tot timpul fie nu se conecteaza deloc pe 3G ceea ce duce la viteze scazute la conectarea la internet si convorbiri de calitate proasta sau chiar intreruperi ale acestora.
Din pacate fenomenul se manifesta atat in Europa cat si in SUA si Google a fost depasita de numarul acestora, in SUA unii oameni gasindu-se prinsti in T-Mobile, operatorul oficial care vinde Nexus One in SUA; HTC, producatorul oficial al telefonului; si Google, niciuna dintre aceste companii nefiind in stare sa ajute clientii pentru rezolvarea problemelor.
Andy Rubin, vice presedintele departamentului de engineering de la Google recunoaste ca din pacate compania este depasita de situatie in momentul actual declarand : “we have to get better at customer service” si dupa valurile de oameni care se tot plang pe forumurile straine trebuie sa ii dau dreptate.
Nexus One nu este primul si cu siguranta nici ultimul telefon mobil care sa aiba probleme chiar de la lansare, ramane de vazut daca in timp cei de la Google vor recupera teren rezolvand aceste “scapari” din varianta initiala a telefonului. Credeti ca va rezolva Google problemele si Nexus One va depasi iPhone-ul la vreun capitol in afara de cel hardware?