Orange a anuntat astazi platforma Tech a Break, o initiativa a operatorului de telefonie mobila care aduce workshop-uri tehnologice in Orange Shop-urile din Romania. Tech a Break, sau pauza de tehnologie din Orange Shop, asa cum o denumeste Orange, va fi organizata in nu mai putin de 13 orase din tara in cursul acestei veri si vorbim despre experiente foarte interesante pentru doritori.
Conform celor de la Orange, platforma Tech a Break le va permite persoanelor interesate sa participe la experiente inedite de invatare, expozitii sau concursuri digitale. Tech a Break este un hub de comunicare prin care Orange incearca sa aduca oamenii impreuna pentru a invata cat mai multe despre tehnologie, distrandu-se, cel mai probabil, in acelasi timp.
Orange va aduce in Orange Shop-uri, prin platforma Tech a Break, cele mai noi tehnologii care ii vor ajuta pe participanti sa isi dezvolte competentele digitale. Toate evenimentele din cadrul platformei Tech a Break sunt dedicate atat clientilor Orange, cat si tuturor celorlalte persoane interesate de ele, chiar daca nu folosesc un serviciu al operatorului de telefonie mobila.
Orange – anunta Tech a Break in Orange Shop-urile din Romania
Toate evenimentele din cadrul platformei Tech a Break pot fi vazute intr-un calendar disponibil in cadrul website-ului Orange, in aceasta pagina, asa ca veti sti din timp la ce puteti merge si la ce nu. Cei de la Orange incearca de ani de zile sa vina in intampinarea nevoilor clientilor cu proiecte de acest gen, iar toate initiativele lor trebuie laudate pe deplin, pentru ca sunt cam intotdeauna incununate de succes.
„Magazinele Orange smart shop au fost create pentru a oferi clienților o experiență digitală specială. Prin platforma de evenimente Tech a Break ne dorim să fim alături de comunitățile în care suntem prezenți. Colegii din shop-uri ne transmit periodic feedback-ul clienților pentru a înțelege care sunt nevoile acestora. Clienții vor să își dezvolte abilitățile digitale, să înțeleagă cum tehnologia poate fi folosită în siguranță de către copii și vor mai mult decât o experiență de cumpărare bună. Astfel, magazinele Orange smart shop devin acel spațiu în care clienții sau vizitatorii pot admira o expoziție în care tehnologia joacă rol principal sau în care se simt liberi să ceară sfaturi pentru a o folosi la potențialul său maxim.”