Orange a anuntat in cursul acestei zile rezultatele financiare pentru T3 2017, operatorul de telefonie mobila anuntand si cateva cresteri substantiale ale numarului de clienti pentru anumite servicii. Mai exact, Orange a anuntat o crestere de 3.5 ori a traficului de internet 4G, numarul de clienti pentru acest serviciu ajungand la 2.9 milioane de persoane, iar evolutia nu se va opri prea curand, avand in vedere ca toata lumea face trecerea spre retea.
Orange a anuntat deasemenea incasari in valoare de 277.2 milioane de euro pentru T3 2017, in crestere cu 10.4% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cei de la Orange spun ca aceasta crestere a avut la baza, in principal, evolutia pozitiva a utilizarii datelor mobile si consolidarea numarului de clienti, acesta ajungand la 10.331.000, in crestere cu 2.5% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Orange are cu peste 50% mai multi clienti ai serviciilor 4G fata de aceeasi perioada a anului trecut, operatorul promovand masiv telefoanele mobile compatibile cu reteaua 4G. 90.9% din populatia tarii este acum acoperita cu reteaua 4G a celor de la Orange, iar reteaua 4G+ este disponibila in 68 de orase, insa lista este in plina expansiune multumita investitiilor constante ale operatorului.
Orange Love a fost deasemenea anuntat de catre operator in cursul acestui trimestru fiscal, el combinand toate serviciile pentru clientii care doresc sa aiba totul. Mai exact, internetul fix, cel mobil si serviciile de telefonie pot fi cumparate intr-un singur pachet Orange Love, care aduce conetivitate pentru intreaga familie, dar si un abonament de televiziune, totul la preturi mai mici decat ale concurentei.
Nu uitati ca Orange va oferi astazi precomanda iPhone X pe care o puteti face in aceasta pagina.
“Orange anunță rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului 2017
- X3.5 creștere trafic internet 4G
- 2,9 milioane de clienți Orange 4G
- X2 creștere a acțiunilor online pe www.orange.ro
București, 26 octombrie 2017. Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru trimestrul trei al anului 2017, disponibile la 30 septembrie.
În intervalul iulie-septembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 277,2 milioane de euro, în creștere cu 10.4% faţă de perioada similară a anului trecut. Creșterea a fost susținută în principal de evoluția pozitivă a utilizării datelor mobile și de consolidarea numărului de clienți. La 30 septembrie 2017, Orange România oferea servicii mobile și fixe pentru 10.331.000 clienți, în creștere cu 2.5% comparativ cu trimestrul precedent.
Conectivitate neîntreruptă
Traficul de internet mobil și-a păstrat rata de creștere, în trimestrul trei acesta dublându-se față de aceeași perioadă a anului trecut. Similar trimestrului doi, traficul 4G a crescut de 3.5 ori în T3 2017 vs T3 2016. La 30 septembrie 2017, 2,9 milioane de clienți foloseau serviciile Orange 4G, cu peste 50% mai mulți comparativ cu finalul trimestrului trei 2016. Această tendință este susținută de investițiile continue în rețeaua 4G, care mențin calitatea superioară a serviciului de internet și a apelurilor. Rețeaua 4G acoperă la final de septembrie 90.9% din populația țării, iar cea 4G+ este disponibilă în 68 de orașe.
Creșterea traficului mobil este influențată de evoluțiile pozitive în ceea ce privește numărul de utilizatori de internet mobil și vânzarea de smartphone-uri, care a înregistrat cu 14% mai mult în T3 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Se observă, de asemenea, o predilecție pentru terminale smartphone de top care facilitează accesul la tehnologie și servicii inovative. Aceasta a determinat și o utilizare sporită a serviciului Apel 4G, care număra peste jumatate de milion de utilizatori la finalul lunii septembrie 2017, de 3 ori mai mult decât în septembrie 2016.
Apetența clienților pentru dispozitivele conectate (ceasuri inteligente, brațări fitness, roboți, ceasuri pentru copii, ochelari VR, console de gaming, smart TV) este în creștere. Astfel, vânzările generate de această categorie de produse înregistrează o creștere de 90% în al treilea trimestru al anului 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, interesul pentru obiectele conectate pentru casă crește, volumele înregistrând o evoluție pozitivă, de peste 30%, față de trimestrul 3 din anul precedent.
Fibră + mobil + TV = Orange Love
În luna septembrie, Orange a lansat pachetele de servicii complete, dedicate întregii familii, Orange Love. Acestea pun la dispoziția clienților atât servicii prin fibră optică, pentru acasă, cât și servicii mobile, cu 100% acoperire 4G în toate orașele din România.
La 30 septembrie 2017, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra aproximativ 369.000 clienți, în creștere cu aproximativ 17% față de aceeași perioadă a anului 2016. Serviciile fixe în bandă largă aveau peste 138.000 de abonați la finalul trimestrului 3, în creștere cu 12% vs Q2 2017.
Numărul de descărcări și actualizări ale aplicației Orange TV Go a înregistrat o ușoară creștere, până la 2,35 milioane. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicației a continuat însă trendul ascendent din trimestrul trecut, înregistrând o creștere de 15% față de acesta, ca urmare a îmbogățirii catalogului de conținut și a adaptării aplicației conform feedback-ului clienților. Acest aspect reflectă, de asemenea, dorința utilizatorilor de a accesa conținutul preferat de pe orice device și susține tendința de creștere a traficului de internet mobil.
Apetență crescută pentru mediul digital
În trimestrul trei, clienții au avut o predispoziție pentru mediul digital, site-ul www.orange.ro înregistrând o creștere de 75% a numărului de sesiuni inițiate și o dublare a numărului de acțiuni online.
În trimestrul trei 2017, s-au înregistrat cu peste 44% mai mulți utilizatori ai „Contului meu”, aplicația având 1.4 milioane descărcări la final de septembrie.
”Acest trimestru a fost unul de consolidare pe toate planurile, fie că vorbim despre continuarea investițiilor în rețea sau despre clienții care au ales Orange pentru servicii telecom fixe și mobile. Redresarea consumului a continuat să se resimtă și în telecom, clienții Orange îndreptându-se către produse digitale de top, precum smartphone-uri și obiecte conectate. Îmbunătățirile pe care le-am adus ofertelor și investițiile în rețea s-au bazat în special pe feedback-ul primit de la clienți. Este un proces care a dat rezultate în privința satisfacției clienților și pe care ne propunem să îl continuăm și în viitor.” a declarat Liudmila Climoc, Chief Executive Officer în cadrul Orange România.
Pentru mai multe detalii despre performanța financiară a Grupului Orange în trimestrul trei al anului 2017, consultați comunicatul de presă atașat acestui e-mail.”