67.000 de clienti iPhone s-au unit intr-un proces colectiv in care acuza compania Apple pentru modul in care a ales sa limiteze performantele iPhone care au baterii uzate. Vorbim despre un proces care a fost deschis in Coreea de Sud si care a adunat un numar extrem de mare de clienti ai companiei Apple, semn ca lumea este extrem de suparata pentru ceea ce fac americanii.
Casa de avocatura care reprezinta clientii in acest proces deschis impotriva Apple sustine ca scuzele publicate noaptea trecuta nu sunt suficiente pentru a-i multumi pe clientii suparati. Numarul de 67.000 de persoane care au aplicat pentru a face parte din proces a fost atins in doar doua zile dupa anuntarea initiativei de a ataca Apple in instanta pentru felul in care controleaza functionalitatea iPhone.
67.000 de clienti iPhone s-au unit intr-un Proces impotriva Apple
Numarul foarte mare de persoane care fac parte din acest proces colectiv sugereaza faptul ca Apple are o problema uriasa in momentul de fata, iar asta nu doar in Coreea de Sud. In SUA nu exista procese colective cu atat de multi clienti care se unesc impotriva Apple, dar cred ca e doar o problema de timp pana cand vom vedea asa ceva si pe teritoriul american.
“Since the revelation of the lawsuit was made, it’s being reported that “Nearly 67,000 iPhone users in Korea have applied to join a lawsuit against Apple as of Friday. Apple did create a compensation plan, but it is too light considering the illegality of its actions and the damage customers had to bear, especially for those who already changed phones instead of replacing batteries.”
Casa de avocatura care ataca Apple din cauza iPhone in Coreea de Sud vrea sa adune cat mai multe persoane pana in 11 ianuarie, deci va fi interesant de vazut cum vor reactiona americanii. Este clar ca simplele scuze nu vor fi de ajuns pentru majoritatea oamenilor si nici reducerea pretului inlocuirii bateriilor nu va ajuta la ceva, deci in final Apple va trebui sa cheltuie bani pentru a-si rezolva problemele.