Huawei incepe sa-si arate disperarea din cauza neputintei de a concura cu Apple si Samsung inclusiv pe marea piata din SUA, asa ca a inceput o campanie agresiva de promovare in fata magazinelor Apple. In cursul zilelor acestea, Huawei a inchiriat masini care s-au plimbat prin fata Apple Store-urilor si a unor magazine Samsung pentru a le cere utilizatorilor sa nu cumpere iPhone, sau telefoane Galaxy, si sa astepte Huawei P20.
Puteti vedea in imaginea de mai jos doua dintre masinile care s-au plimbat prin fata Apple Store-urilor si a magazinelor Samsung din cateva mari orase din Marea Britanie, ele promovand conferinta de prezentare a Huawei P20, din 27 martie. In aceeasi zi Apple va organiza o conferinta proprie pentru a prezenta noi produse, deci Huawei P20 va intra in aceasta lume in umbra celor din Cupertino, iar cei de la Huawei sunt foarte suparati din aceasta cauza.
Huawei isi arata disperarea cu reclame in fata magazinelor Apple si Samsung
Huawei nu a inchiriat doar masini cu panouri publicitare care sa se plimbe prin fata Apple Store-urilor si a magazinelor Samsung, ci a vopsit inclusiv bucati din trotuarele magazinelor cu mesaje care anunta lansarea Huawei P20. Aceasta este cea mai curajoasa si mai disperata miscare de pana acum a celor de la Huawei, ea fiind o tentativa de a mai aduce aminte lumii ca inca exista compania si ca ea vrea sa mai lanseze cate ceva pe piata.
Huawei isi promoveaza agresiv noua camera triple cu senzori de 8, 20 si 40 de megapixeli, cel de 8 avand zoom optic de pana la 5X, ceva in premiera pentru lumea smartphone si astra trebuie laudat la chinezi. Totusi, disperarea de a face reclama atat de agresiv in fata competitorilor nu-i va aduce prea multi fani Apple, care daca ar fi avut de cumparat un telefon Huawei ar fi facut-o oricum, reclamele acestea fiind gandite de oameni care nu prea cunosc fanii Apple.