Apple face spectacol indiferent unde merge, iar deschiderea noului Apple Store din Shinjuku a fost o noua demonstratie a dragostei pe care fanii din Japonia i-o poarta companiei. In clipul video de mai jos veti vedea o parte dintre cei aproximativ 500 de oameni care s-au adunat in fata noului Apple Store din Shinjuku pentru a participa la deschiderea oficiala.
Conform celor prezenti acolo, minim 200 de persoane au fost prezente cu trei ore inainte ca noul Apple Store sa fie deschis intr-una dintre cele mai populare zone de shopping din Tokio. Pana la ora deschiderii numarul a crescut la minim 500, unii estimand ca de fapt cifra s-ar apropia de 1000 de persoane, insa realitatea o stiu, probabil, doar cei de la Apple.
Totusi, numarul mare de persoane care este prezenta la deschiderea unui simplu Apple Store demonstreaza din nou popularitatea foarte mare de care se bucura americanii. Apple le-a oerit vizitatorilor tricouri personalizate si badge-uri speciale pentru a celebra cultura japoneza, asa ca lumea care a asteptat nu a facut-o degeaba.
Apple 新宿、もう何人かわからないくらい並んでます! #Apple新宿 pic.twitter.com/8ZVNd0WY5C
— ギズモード・ジャパン (@gizmodojapan) April 6, 2018
Apple are obiceiul de a promova intens lansarile magazinelor sale, iar daca va uitati la imaginile de mai jos veti intelege de ce face asta si de ce alte brand-uri nu au succes la fel de mare.