Samsung Galaxy S9 si Samsung Galaxy S9 Plus au preturile de baza reduse de catre compania Samsung la doar o luna dupa lansare, ca o masura disperata pentru a creste vanzarile acestei serii de telefoane mobile. Va spuneam zilele trecute ca operatorii de telefonie mobila din SUA vand telefoanele Samsung Galaxy S9 si Samsung Galaxy S9 Plus cu pana la 450 de dolari reducere la abonamente mici, ofertele fiind extrem, extrem de bune in acest moment.
Samsung Galaxy S9 nu pare sa fie, in ciuda reducerilor operatorilor, suficient de atractiv, asa ca Samsung a decis sa reduca si preturile de baza pentru telefoanele sale, cu minim 10%, in functie de model. Samsung Galaxy S9 va costa 720 de dolari in SUA, in loc de 800 de dolari cat a fost la lansare, iar Samsung Galaxy S9 Plus va costa 840 de dolari, cu 100 de dolari mai putin decat pretul perceput de catre compania coreeana pentru lansarea din martie.
Samsung Galaxy S9 – preturile de baza reduse din disperare
Samsung Galaxy S9 are preturi si mai mici la AT&T, unde pretul de lansare a scazut la 570 de dolari, de la 790, in timp ce Samsung Galaxy S9 Plus ajunge sa coste 640 de dolari, in loc de 915 dolari, dupa reduceri. Nici macar Apple nu a fost atat de disperata sa creasca vanzarile seriei iPhone 8 dupa ce s-a vazut cat de mici sunt acestea inaintea lansarii iPhone X, insa poate ca in cazul seriei Samsung Galaxy S9 lucrurile stau chiar mai prost de atat.
Samsung Galaxy S9 vandute cu pana la 100 de euro mai ieftin fata de pretul de lansare, chiar de catre Samsung, la doar o luna dupa lansare, este un semn clar de disperare si de lipsa a vanzarilor. Orice om de marketing stie ca masurile de acest gen sunt ilogice daca un produs se vinde bine, asa ca logica spune ca Samsung Galaxy S9 si Samsung Galaxy S9 Plus au vanzari atat de proaste incat Samsung e obligata sa renunte la o buna parte din profitul si asa mic.