Facebook a anuntat ca intentioneaza sa afiseze mai multe reclame pentru utilizatorii care sunt activi in cadrul retelei de socializare, compania americana facanda sta in timp ce oamenii ii parasesc platforma cat de repede pot. Facebook a anuntat ca va incepe sa afiseze reclame pentru clipurile video pe care utilizatorii le urmaresc in platforma, compania testand acest format in unele sectiuni ale retelei de socializare inainte de a decide implementarea finala.
Facebook a anuntat ca va extinde disponibilitatea acestor reclame pentru clipuri video afisate in diverse alte sectiuni ale retelei sale de socializare, deci mai multa lume va fi enervata de catre ele cand se uita la clipuri video. Pana acum Facebook afisa reclame pe la jumatatea unor clipuri video incarcate in reteaua sa, insa iata ca situatia se schimba, asa ca acum compania vrea sa le afiseze chiar inainte ca aceste clipuri video sa inceapa.
Facebook anunta ca va afisa mai multe reclame
Facebook preia aici o strategie a celor de la YouTube, care afiseaza reclame la inceputul clipurilor video inca de acum cativa ani, insa continutul lor e mult mai important decat cel al retelei de socializare. In aceasta idee, mult mai multa lume se va plange de ceea ce face compania Facebook in raport cu ceea ce se intampla pe YouTube, dar primele plangeri serioase vor veni abia peste cateva saptamani, dupa ce tot mai multa lume va fi enervata de schimbari.
“Earlier this year we began testing pre-roll in Watch. We have seen promising signs, so we are expanding testing to places where people seek out videos, like in search results or on a Page timeline. For example, if a person searches for a show, a pre-roll may play when they select the episode to watch.”
Facebook le baga de cativa ani pe gat utilizatorilor clipurile sale video, acestea pornind singure in News Feed pentru a genera impresia ca fac vizualizari, insa Google Chrome ar trebui sa rezolve aceasta problema intr-o anumita masura. Intre timp, asteptati-va ca atunci cand veti dori sa vizualizati un clip video in platforma Facebook, sa fiti nevoiti sa vedeti si o reclama de minim 5 secunde inainte de a a vea privilegiul de a vizualiza efectiv continutul.