Apple STIA despre doua PROBLEME MAJORE ale iPhone si a MINTIT Clientii

Apple a stiut in avans in legatura cu doua probleme majore ale iPhone, si a ales sa-si minta clientii in loc sa le rezolve dupa lansarea telefoanelor.

Apple STIA PROBLEME MAJORE iPhone MINTIT Clientii

Apple stia despre doua probleme majore ale iPhone 6 si iPhone 6 Plus inainte de a le lansa, conform unor informatii provenite din documente interne ale companiei, pe care a fost obligata sa le prezinte intr-un proces. Vorbim despre faptul ca iPhone 6 si iPhone 6 Plus se indoaie destul de usor, dar si despre faptul ca ambele au probleme cu ecranele, care refuza sa mai raspunda la comenzi, Apple mintind in ambele cazuri cand a spus ca problemele sunt la clienti.

Apple stia inainte de a lansa iPhone 6 ca telefonul se indoaie de cu pana la 3.3 ori mai usor decat iPhone 5S, in timp ce iPhone 6 Plus se indoaie cu de pana la 7.2 ori mai usor decat iPhone 5S in utilizarea obisnuita. Cand problema a ajuns in atentia presei, Apple a spus ca a testat temeinic telefoanele si ca problema este una care se intampla extrem de rar, la un numar redus de clienti, unora fiindu-le chiar refuzata inlocuirea in garantie a telefoanelor afectate.

Apple STIA despre doua PROBLEME MAJORE ale iPhone si a MINTIT Clientii

Cealalta mare problema pe care Apple o stia, dar pe care a ascuns-o, si in legatura cu care a preferat sa minta, este cea privind ecranele iPhone 6 si iPhone 6 Plus care incetau sa mai functioneze deoarece chip-ul care le controla se dezlipea de placa logica. Apple nu a recunoscut initial defectul ca fiind unul grav, dar a facut modificari pentru procesul de fabricare al telefoanelor in ideea de a il corecta, cateva luni mai tarziu oferind si reparatii gratuite pentru clienti.

“After internal investigation, Apple determined underfill was necessary to resolve the problems caused by the defect.Apple had used underfill on the preceding iPhone generation but did not start using it on the [touch disease-related] chip in the iPhone 6 and iPhone 6 Plus until May 2016.”

Apple a stiut despre ambele probleme foarte grave ale iPhone 6 si iPhone 6 Plus cu mult inainte ca presa sa inceapa sa le faca populare, iar in primul caz a mintit cu nerusinare ca problema este de fapt la clienti, nu la telefoane. Acum, ramane doar ca in procs sa fie acordate despagubiri suficient de mari pentru ca oamenii afectati sa primeasca macar o suma de bani care sa acopere intr-o anumita masura frustrarea pricinuita de atatea minciuni.