Google uimeste anul acesta prin performantele pe care le are, astfel ca americanii au brand-ul declarat ca fiind mai valoros de cat cel al companiei Apple pentru anul 2018. Diferentele dintre valoarea brand-urilor celor doua companii este destul de mica, de doar 1.5 miliarde de dolari, cel al Google valorand 302.06 miliarde de dolari, cel al Apple de 300.59 miliarde.
Google a inregistrat o crestere de 23% a valorii brand-ului fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce in cazul companiei Apple vorbim despre o crestere de 28%. Niciuna dintre cele doua companii nu a inregistrat vreo schimbare de pozitie fata de anul 2017, Google fiind si atunci pe prima pozitie, in timp ce Apple era tot pe pozitia a 2-a.
Google UIMESTE si are un Brand mai VALOROS ca al Apple
Google are cel mai valoros brand la nivel global in categoria generala a celor de la BrandZ, insa compania Apple este pe primul loc in ceea ce priveste valoarea bunurilor pe care le detine. Aceasta diferenta este foarte interesanta, insa nu schimba cu nimic faptul ca Google are un brand care valoreaza mai mult decat cel al companiei Apple, totul multumita experientei clientilor, si serviciilor financiare.
“These BrandZ Global Top 50 brands had the highest scoring individual assets. The assets reflect that patterns, logos and shapes, combined with distinctive colors tend to be most immediately linked to brands. The famous Apple logo leads the way with its unique and stylized direct cue to the brand name. An asset of average strength scores 100.”
Google si Apple concureaza in foarte multe domenii, la nivel global, asa ca valoarea brand-urilor este importanta pentru investitorii care intentioneaza sa cumpere actiuni pentru companii. In aceasta idee, va fi foarte interesant de vazut cum vor evolua brand-urile Google si Apple in 2018.