Facebook cauta in mod constant noi moduri de a afisa reclame pe care oamenii sa le acceseze, sau cu care sa interactioneze, asa ca a decis sa aduca realitatea virtuala in cadrul acestora, prin aplicatiile sale. In clipurile video de mai jos puteti vedea noile tipuri de reclame in care cei de la Facebook au implementat realitatea virtuala pentru a-i convinge pe oameni sa interactioneze cu ele.
Facebook ofera exemple pentru reclame care ar trebui sa ii convinga pe oameni sa cumpere produse din magazine online, si incurajeaza oferirea unei experiente pentru asta. Fie ca este vorba despre testarea unui ruj, sau a unei perechi de ochelari, cei de la Facebook sunt convinsi de faptul ca realitatea virtuala poate aduce o schimbare in bine pentru reclame.
Publicată de Facebook Business pe Luni, 9 iulie 2018
Facebook: Schimbarea Neasteptata din Aplicatie
Facebook genereaza majoritatea incasarilor sale in baza reclamelor pe care le afiseaza in cadrul retelei de socializare, asa ca stie foarte bine ce trebuie sa schimbe pentru a le face mai atractive. In aceasta idee, reclamele care sunt afisate in acest articol ar trebui sa apara in viitorul apropiat in aplicatiile pe care compania americana le ofera la nivel global.
Publicată de Facebook Business pe Luni, 9 iulie 2018
Facebook le va permite companiilor sa creeze reclame cu realitate virtuala, insa e nevoie ca acestea sa le faca efectiv inainte ca toata lumea sa le vada, asa ca ramane de vazut cand se va intampla asta.