Samsung GALAXY Note 9 are in exclusivitate dezvaluit pretul de vanzare de catre o persoana care a intrat in posesia acestei informatii cel mai probabil de la unul dintre partenerii coreenilor. Vorbim despre pretul de vanzare din Europa pentru Samsung GALAXY Note 9, deci in baza sa ne putem face o idee foarte clara cu privire la banii care vor trebui platiti pentru a cumpara acest model de smartphone din Romania incepand, probabil, din 24 august.
Samsung GALAXY Note 9 urmeaza sa coste 4635 LEI in Romania, sau aproximativ 1000 de euro, ori 1160 de dolari, diferenta fata de pretul perceput in cursul anului trecut pentru Samsung GALAXY Note 8 fiind infima. Practic, Samsung GALAXY Note 9 ar putea fi cu maxim 200 de LEI mai scump decat modelul anterior, in baza pretului despre care auzim acum, iar aici vorbim despre modelul care va avea 128 GB spatiu de stocare, deci acesta ar trebui sa fie modelul standard.
Samsung GALAXY Note 9: EXCLUSIV, PRETUL Dezvaluit
Samsung GALAXY Note 9 urmeaza sa dubleze spatiul de stocare standard oferit de de catre Samsung, daca acest pret este real, iar asta deoarece modelul lansat anul trecut la acelasi pret in Romania are 64 GB spatiu de stocare. In SUA, Samsung GALAXY Note 8 a fost lansat la pretul de 900 de dolari, fara TVA, deci un 980 de dolari in realitate, asa ca o crestere a pretului la 1160 de dolari, cu TVA, pentru Samsung GALAXY Note 9 este destul de mare, din pacate.
“Samsung Galaxy Note9 will be sold in Poland at PLN 4299 and now you can sign up for the purchase of the device in Samsung Brand Store stores – sellers are to collect advances. We were able to confirm this information – one of the employees of the Brand Store offered us a 500 PLN advance payment, which would guarantee quick purchase of the Note 9 just after its premiere.”
Samsung GALAXY Note 9 era asteptat cu un pret usor mai mare decat cel pe care compania Samsung l-a aplicat pentru modelul anterior, insa o crestere atat de mare nu parea fezabila pentru noul telefon. Samsung GALAXY Note 9 cu un pret de vanzare atat de mare ar tine departe foarte multi fani ai companiei coreene, cel putin in SUA, insa in Europa diferenta este atat de mica incat pentru majoritatea nici nu va conta, asa ca vanzarile n-ar trebui sa fie afectate.