Surface Phone este acel telefon pliabil pe care compania Microsoft l-a gandit pentru lansare pe pietele globale in ideea de a intra in concurenta cu Samsung Galaxy X si telefoanele celor de la Huawei. Pana acum am auzit ca Surface Phone ar fi fost pregatit pentru lansare in 2018 de catre compania Microsoft, insa ela fost retrimis la inginerii care il dezvolta pentru a avea parte de modificari majore, iar lansarea ar trebui sa aiba loc in 2019.
Surface Phone a fost in centrul multor zvonuri in ultimele saptamani, iar un director al companiei Microsoft a vorbit despre el intr-un interviu recent si a spus ca un asemenea produs nu ar fi in momentul de fata in proces de dezvoltare. Desi Microsoft nu vrea sa lanseze un Surface Phone pentru ca nu ar avea nevoie de el, directorul companiei a confirmat faptul ca noi produse cu “noi forme” sunt in proces de dezvoltare si vor fi lansate in anii urmatori.
Surface Phone: Microsoft Dezvaluie Planurile privind Telefonul
Surface Phone ar putea fi de fapt un alt dispozitiv interesant al celor de la Microsoft, insa compania l-ar putea pregati pentru lansare cu o utilitate complet diferita de cea a unui smartphone, desi el ar putea avea functie de telefonie. Surface Phone ar putea fi de fapt o tableta care ar putea fi pliata intr-un telefon pentru a permite efectuare de apeluri telefonice, insa e clar acum ca Microsoft nu gandeste acest produs ca un telefon, sau directorul minte.
“The head of Surface gets asked directly if a Surface Phone is in Microsoft’s plans. He was initially quite evasive, speaking about changing form factors adapting to users, and being able to switch easily from pen to keyboard, but eventually answered directly “Well, I would not say that that includes a Surface Phone.””
Surface Phone ar fi adus pentru Microsoft un produs intr-o categorie in care avea nevoie de ceva pentru a nu iesi din atentia lumii intregi, insa in Redmond planurile par sa fie complet diferite fata de ceea ce isi imagineaza lumea acum. Surface Phone nu avea cum sa fie in mijlocul zvonurilor privind dezvoltarea sa daca produsul nu ar fi existat, insa e clar ca va avea cu totul alta denumire, si poate o cu totul alta functionalitate principala pentru clienti.