Facebook a lansat in cursul acestei zile o noua functie la care nimeni nu s-a gandit pana acum, compania americana facand o schimbare foarte interesanta in News Feed pentru utilizatorii din lumea intreaga. Mai exact, cei de la Facebook afiseaza de foarte multa vreme reclame in News Feed, insa incepand de saptamana aceasta a decis sa le permita utilizatorilor sa testeze jocuri direct din aplicatiile iPhone si Android prin reclame afisate in feed-ul de noutati.
Facebook le permite creatorilor de jocuri sa creeze reclame care contin sectiuni din diverse jocuri pentru iPhone si Android, iar utilizatorii le pot incerca in mod direct din News Feed fara a le instala in telefoane. Creatorii de jocuri care au testat acest nou sistem al Facebook sustin ca le-au scazut costurile de promovare, dar le-a crescut rata de adaugare de utilizatori noi la jocurile pe care le au, adica exact ceea obiectivul pentru care a fost gandit acest sistem.
Facebook Lanseaza Functia la care NIMENI nu s-a Gandit
Facebook a creat ceva foarte interesant, deoarece enervantele reclame din News Feed le permit acum utilizatorilor din lumea intreaga sa incerce jocuri despre care nu stiau nimic, dar si fara a le instala in telefoane. Partea si mai buna este ca versiunile demo ale jocurilor oferite prin reclamele din News Feed-ul Facebook pot fi testate gratuit, chiar daca jocul in sine trebuie cumparat, deci utilizatorul este cel care are cel mai mare avantaj, in final.
“The explosive growth of the mobile app ecosystem poses a real challenge for today’s game developers. It’s no longer enough to build a great game; app developers must strategically market their games to capture the attention and loyalty of their most valuable players.”
Facebook a reusit sa combine, pentru prima oara, utilul cu placutul, iar asta deoarece desi nimeni nu vrea sa vada reclame in News Feed, multi vor dori sa incerce jocurile care sunt afisate prin intermediul reclamelor dezvoltatorilor. Nu se stie deocamdata cate companii au ales sa foloseasca acest nou sistem de reclame ale celor de la Facebook, insa daca vedeti reclame care va permit sa va jucati, ar fi bine sa profitati de ocazie si sa incercati jocurile care sunt oferite acolo.