Huawei a avut in sfarsit o idee buna cand vine vorba despre promovarea brand-ului sau in randul clientilor companiei Apple, iar asta se vede in imaginea de mai jos, facuta astazi in fata magazinului Apple din Singapore. Cei de la Huawei s-au gandit sa le ofere clientilor Apple, care asteptau la coada pentru lansarea iPhone XS, cate o baterie externa, cu mesajul ca vor avea nevoie de ea, ironizand faptul ca telefoanele iPhone ar avea autonomie slaba.
Huawei a facut diverse trucuri de marketing in trecut, majoritatea stupide, insa asta merita laudat prin simplul fapt ca le aduce fanilor Apple ceva util, care teoretic ar trebui sa poata fi folosit cu iPhone XS. Peste 200 de baterii externe cu capacitate de 10000 mAh au fost impartite de catre cei de la Huawei oamenilor care stateau la coada pentru lansarea iPhone XS, masurand in acelasi timp ceea ce ei nu vor avea prea curand pentru lansarea vreunui telefon.
Huawei: CADOUL Clientilor Apple la Lansarea iPhone XS
Huawei incearca sa puna “punctul pe i” cu aceasta miscare de marketing, si am mai spus ca merita laudata, insa pana acum testele de performante au aratat ca telefoanele sale nu sunt chiar atat de grozave cu autonomia bateriei. Intr-adevar, Huawei P20 Pro are o baterie de 4000 mAh, dar asta nu inseamna ca are autonomie mai buna decat iPhone 8 Plus, care are o capacitate mai mica pentru baterie, lucru dovedit in unele teste facute pana acum.
Huawei a gandit aceasta miscare de marketing si mai bine decat Samsung, care a preferat sa faca reclame in care isi bate joc de fanii Apple, in loc sa le ofere ceva util, care sa le tina brand-ul in minte cand ii folosesc produsele. Ce sa spun, am criticat Huawei in repetate randuri pentru ca a copiat produsele Apple in fel si chip, insa ceea ce a facut in magazinul din Singapore arata ca mai exista si pe acolo oameni care gandesc, si ar trebui ascultati mai des.
UPDATE: In Londra, unde Apple are foarte multi fani, cei de la Huawei au adus o masina cu branding propriu in fata unui Apple Store, in ziua lansarii iPhone XS, si au inceput sa ofere suc gratuit pentru fani. Comparand cele doua situatii, parca mai castigati au iesit cei din Singapore.
We make juice that lasts… A #HigherIntelligence is coming. 06.10.18 pic.twitter.com/DsLZulBi1u
— Huawei Mobile UK (@HuaweiMobileUK) September 21, 2018