iPhone XS are raportate de catre unii utilizatori probleme serioase cu conectivitatea WiFi si 4G in ultimele doua saptamani, plangerile intensificandu-se, iar compania Apple a inceput sa le ia in serios. Cei de la Apple au inceput sa-si contacteze clientii pentru a-si intreba in legatura cu problemele WiFi si 4G de care se plang, semn ca ele afecteaza multi oameni.
Puteti vedea in imaginea de mai jos despre ce anume este vorba, acoperirea antenelor iPhone XS si iPhone XS Max reducand puterea semnalului telefoanelor, lucru pe care vi l-am confirmat deasemenea. Desi in cazul meu semnalul WiFi/4G fluctueaza cand fac asta, doar performantele GSM sunt afectate pentru viteza de download, insa se parat de asta totul e normal.
Apple Investigheaza Problemele WiFi si 4G ale iPhone XS
Apple le cere clientilor afectati sa instaleze un software care sa monitorizeze modul in care fluctueaza conexiunile WiFi si 4G atunci cand telefoanele iPhone XS sunt folosite de catre ei. In baza analizarii acestor informatii, cei de la Apple vor putea sa isi dea seama ce anume trebuie modificat la seria iPhone XS pentru a oferi o experienta normala de utilizare.
“Apple just reached out to me to see if I could answer some questions about my XS Max reception issues. … they’re doing an outreach to some affected users and are asking to install a baseband logger to track my connection to the tower.”
Apple procedeaza la fel de fiecare data cand sunt raportate probleme de acest gen si nu reuseste sa rezolve de una singura situatia pentru ca nu prea intampina problemele. Din pacate nu se stie cat ar putea dura pana in momentul in care Apple va lansa si o actualizare pentru iOS 12 care sa rezolve problemele, asa ca va trebui sa avem multa rabdare.