Huawei. Al doilea cel mai mare producator de telefoane la nivel global are un plan foarte indraznet de a deveni numarul unu, iar acesta implica si preluarea unei strategii care a avut succes la alte companii. Mai exact, Huawei a deschis recent primul sau magazin european la Milano, iar presedintele Richard Yu a ajuns la concluzia ca acesta nu este suficient pentru a creste substantial vanzarile si a intrece intr-adevar compania Samsung, asa cum si-au propus coreenii.
Huawei. In aceasta idee, compania planuieste sa deschida inca nu mai putin de 10 magazine in Europa pentru a-si face “simtita prezenta” in randul europenilor care cumpara tot mai multe telefoane de la producator. In momentul de fata cei de la Huawei au doar magazinul de la Milano deschis in Europa, insa initiativa de a deschide si alte magazine va aduce compania aproape de cei de la Apple, sau Samsung, care au zeci de magazine pe continent deja.
Huawei. Planul SURPRIZA Anuntat pentru Europa
Huawei. Apple a demonstrat ca magazinele fizice sunt foarte importante pentru a tine la un nivel ridicat vanzarile de produse pe continentul european, sau oriunde altundeva, iar chinezii incearca sa fie mai prezenti in fata clientilor. In aceasta idee, deschiderea a peste 10 magazine Huawei in Europa este un prim pas in directia corecta pentru a deveni un producator cu renume pe continent, asa separat de serviciile mai bune pe care compania le poate oferi in aceste magazine.
Huawei. Avand in vedere ca piata din SUA ramane inchisa deocamdata pentru producatorul chinez, cea europeana este in atentia sa, si va incerca cu siguranta sa-si creasca substantial vanzarile aici. Huawei are toate sansele sa intreaca Samsung daca se va concentra serios pe piata europeana, in China reusind deja sa o devanseze, iar fara SUA, alta solutie nu prea exista pentru a deveni numarul 1 in materiel de vanzari de smartphone-uri.