Tabletele iPad sunt de cativa ani folosite in avioane de catre piloti pentru a inlocui harti, sau diverse alte tipuri de documente, iar acum o linie aeriana ne arata cat de importante sunt ele pentru piloti. Singapore Airlines este compania care lauda tabletele iPad ale celor de la Apple, ea spunand ca pilotii vad in timp real previziunile meteo, hartile cu rutele pe care trebuie sa le urmeze, si nu doar atat.
Singapore Airlines a inceput sa investigheze inca din 2015 posibilitatea de a folosi iPad in locul documentelor clasice in avioane, aplicatii speciale, securizate cu Touch ID, fiind folosite de catre piloti. Acestia pot avea manualele de zbor, plus o multitudine de alte informatii despre zbouri disponibile pe iPad, avertizari in timp real de la diverse autoritati, si pot comunica mai usor cu reprezentantii companiei.
Tabletele iPad fac Viata Pilotilor mult mai Simpla
Tabletele iPad ajuta deasemenea Singapore Airlines sa tina evidenta orelor zburate de catre piloti in fiecare luna, limita fiind de 100, iar pana acum acestia trebuiau sa tina singuri evidenta lor. Mai mult decat atat, pilotii pot partaja informatii despre urmatoarele zboruri cu membrii familiei, pentru ca acestia sa stie in timp real unde urmeaza sa zboare, totul direct de pe tablete.
The airline started looking into this back in 2015, before rolling out iPads loaded with two essential custom apps, FlyNow and Roster. These iPads are secured with Apple’s TouchID, letting them ditch the previously used two-factor authentication dongles pilots had to carry around. An important feature is the number of hours flown — the legal limit is 100 hours a month, and pilots used to have to manually track it themselves. Other features include the option to share upcoming flights with a family member. And users can view the rosters of fellow pilots, making it easier to arrange a meetup with a colleague on off days.
Singapore Airlines a incercat sa faca aplicatiile cat mai similare cu documentatia pe care pilotii o aveau in fata lor tot timpul, astfel incat acestia sa nu fie nevoiti sa invete multe proceduri noi. Pana acum cei de la Singapore Airlines au fost multumiti de rezultatele pe care le-au avut dupa inlocuirea documentatiei fizice cu tablete iPad, fara a mai lua in calcul si numarul mare de kilograme care a disparut din carlinga.