Samsung are probleme la fel de mari precum cele ale companiei Apple in momentul de fata, coreenii anuntand ca vanzarile sunt cu mult sub asteptari, si ca urmeaza sa anunte profit in scadere serioasa. Daca in T3 2018 Samsung a inregistrat profit record prin diviziile sale, in T4 2018 lucrurile arata complet diferit, deoarece incasarile si profitul scad, iar diviziile unde se inregistreaza problemele cele mai mari sunt cea mobila, si cea care produce chip-uri de memorie.
Samsung a anuntat astazi ca a inregistrat incasari de 52.5 miliarde de dolari in T4 2018, cu 11% mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut, deci in jur de 5 miliarde de dolari au disparut complet. In cazul profitului, Samsung a anuntat ca a inregistrat 9.6 miliarde de dolari, cu 29% mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut, aici fiind inregistrata scaderea cea mai mare pentru coreeni, dar ceva similar vom vedea si la compania Apple.
Samsung continua sa aiba incasari si profit in scadere
Samsung a uimit analistii cu anunturile sale, mai toti asteptandu-se la cresteri ale incasarilor si profitului comparativ cu T4 2017, insa lipsa interesului pentru chip-uri de memorie, si concurenta de pe piata smartphone au afectat evolutia companiei. Nici in trimestrul fiscal anterior cei de la Samsung n-au avut succes mai mare cu divizia mobila, iar desi in T4 2018 au investit mai mult in promovare, se pare ca produsele nu sunt suficient de bune pentru a atrage clientii.
The South Korean giant says its fourth-quarter operating profit will tumble 29 percent compared to a year earlier, to a worse-than-expected 10.8 trillion won ($9.7 billion). Just last week, Apple boss Tim Cook rattled markets by lowering the iPhone-maker’s quarterly sales forecast, blaming cooler Chinese demand. Meanwhile, a supply glut is squeezing prices for memory chips, Samsung’s key profit driver.
Samsung trece printr-o perioada la fel de proasta precum cea prin care trece compania Apple, iar asta in principal din cauza vanzarilor slabe din China, dar si a concurentei foarte mari facute de catre producatorii de acolo. Niciuna dintre cele doua companii nu a reusit sa ghiceasca in mod corect ceea ce isi doresc oamenii care cumpara smartphone-uri, insa in 2019 atat Samsung, cat si Apple, au anuntate noutati majore pentru telefoane, asa ca probabil vor reveni pe crestere.