WhatsApp. Cea mai populara aplicatie de mesagerie din intreaga lume este folosita, din cate se pare, si de catre reprezentantii DSP si Apa Nova, pentru a discuta problema apei potabile cu adaos de clor. Afirmatia a fost facuta de catre Epsica Chiru, director general adjunct al Apa Nova, intr-un interviu dat astazi pentru presa, el spunand ca “tot” pe WhatsApp a fost ceruta de catre DSP alertarea populatiei in legatura cu pericolul la care expun daca folosesc apa de la chiuveta.
WhatsApp. Nimeni nu a spus daca problema a fost discutata si prin telefon, prin adresele de email de serviciu ale celor de la DSP, sau ale celor de la Apa Nova, insa afirmatia este una care pe mine ma surprinde. Nu s-a spus nici daca prin WhatsApp au fost trimise documente cu analize, sau alte documente interne ale DSP, sau Apa Nova, insa metoda de comunicare aleasa intre cele doua entitati e cel putin neobisnuita pentru o situatie atat de grava, mai ales ca e vorba si de o institutie publica.
WhatsApp a devenit metoda de comunicare dintre DSP si Apa Nova
WhatsApp. Directorul adjunct al Apa Nova sustine, aici la minutul 1:33, ca prin platforma de mesagerie s-a cerut cel putin o cerere de publicare a unui comunicat de presa pentru alertarea populatiei, deci au mai existat si alte comunicari. Avand in vedere ca WhatsApp este o platforma ale carei comunicatii trec direct prin serverele Facebook, si sunt interceptate atat de compania americana, cat si de servicii de informatii, probabil ca ar trebui gasita o metoda mai sigura.
WhatsApp. Stiam deja ca politicienii discuta foarte des prin aceasta platforma, ca au grupuri de conversatii, desi comunicarile din aplicatie pot fi interceptate, si se pare ca ei nu sunt singurii din administratia publica. Poate doar mie mi se pare neobisnuit ca o institutie de stat sa nu comunice prin telefon, fax, email, ci prin WhatsApp in legatura cu probleme de acest gen, dar traim totusi intr-o lume digitala si poate ca aceta va deveni noul normal pentru comunicatii.