OnePlus. Producatorul chinez este cunoscut in lumea intreaga pentru telefoanele ieftine care copiaza Apple, Samsung, Huawei, si alti producatori chinezi, dar sunt cautate pentru ca sunt surprinzator de ieftine. Pentru ca idei bune nu are, compania OnePlus s-a gandit sa copieze de la Apple o idee care s-a dovedit a fi foarte populara in lumea intreaga, si care intr-un final a fost transformata de catre compania Apple intr-un concurs controversat.
OnePlus. Chinezii s-au gandit sa copieze campania Shot on iPhone si sa o transforme in Shot on OnePlus, creand un concurs menit sa-i premieze pe indienii care au facut cele mai bune poze cu telefoanele chinezilor. Prima greseala a fost copierea Apple, insa a doua, si cea mai mare, a fost premierea unui indian care a furat de pe Instagram poza altei persoane si a inregistrat-o in concurs ca fiind a lui, cei de la OnePlus stabilind ca poza e suficient de buna pentru a fi premiata.
OnePlus a copiat Shot on iPhone si a premiat o poza copiata
OnePlus. Indianul care a copiat poza altuia de pe Instagram i-a modificat datele EXIF, pentru ca poza originala a fost facuta cu un aparat DSLR Canon, insa a modificat-o la fel de prost precum gandeste. Indianul a trecut in datele EXIF ale pozei faptul ca ea fusese inregistrata in mai 2017 cu un telefon al OnePlus care a fost lansat in 2018, insa nimeni din cadrul companiei chinezesti nu s-a gandit sa verifice daca poza respectiva e facuta de cel premiat, sau macar cu un telefon mobil.
In September 2018, the Chinese smartphone maker OnePlus announced the winners of a #ShotonOnePlus photo contest in India to celebrate the best photos captured by its phone cameras. One of the winning shots was a shock to photographer Aman Bhargava: it looked strangely similar to a photo he had captured two years earlier on his Canon DSLR. Submitted by photographer Pratyush Yadav, the photo looked like a slightly cropped version of a photo Bhargava captured in 2016 and posted to Instagram on May 22, 2017.
OnePlus. Nu stiu ce asteptari avea lumea de la aceasta companie chinezeasca, pentru ca in general chinezilor nu le prea pasa de clienti, sau de imaginea pe care o are compania pe care o conduc. In cazul OnePlus nivelul de interes a fost egal cu zero, iar asta s-a vazut prin faptul ca au acordat un premiu unei poze care a fost facuta cu un cu totul alt tip de dispozitiv decat cel care trebuia, iar asa o idee buna a Apple e dusa in ridicol de catre chinezi.