WhatsApp. Cea mai mare aplicatie de mesagerie de pe planeta are un secret pe care Facebook il pazeste foarte atent in momentul de fata, insa deocamdata nimeni nu a aflat de ce face asta. Mai exact, din decembrie 2017 si pana in prezent nu au mai fost publicate statistici privind numarul de utilizatori activi lunar in cadrul aplicatiei WhatsApp, atunci aplicatia de mesagerie avand raportati nu mai putin 1.5 miliarde de oameni care o folosesc in fiecare luna.
WhatsApp. Practic, de un an si trei luni de zile cei de la Facebook ascund informatiile privind numarul real de utilizatori ai aplicatiei WhatsApp, si s-ar putea sa existe un motiv foarte interesant pentru aceasta decizie. Mai exact, e foarte posibil ca WhatsApp sa fi intrecut Facebook in ceea ce priveste numarul de utilizatori activi lunar, iar asta ar fi o problema foarte mare, pe care americanii vor sa o tina departe de ochii presei, dar si ai investitorilor din lumea intreaga.
WhatsApp. Iata Ce ASCUNDE Compania Facebook
WhatsApp. Aplicatia de mesagerie a crescut mult mai repede in popularitate in comparatie cu Facebook Messenger, iar asta pentru ca a fost concentrata in principal pe functii utile pentru utilizatori. Pana in momentul in care WhatsApp a atins 1.5 miliarde de utilizatori activi lunar, aplicatia a avut o rata de crestere uimitor de mare, insa cei de la Facebook au decis ca de la un punct sa nu puna nimic mai presus decat reteaua lor de socializare, care genereaza atat de multi bani.
WhatsApp. Daca aplicatia a ajuns la 2 miliarde de utilizatori activi lunar pe final de an 2018, dupa cum a spus un studiu publicat la inceput de an 2019, atunci e mai mult ca sigur ca aplicatia celor de la Facebook sa fi fost intrecuta. Avand in vedere ca aplicatia Facebook genereaza foarte multi bani, iar cea WhatsApp nu genereaza mai nimic inca, cei din Menlo Parj ar fi pusi intr-o situatie foarte delicata in fata investitorilor, si cam vor sa evite asta.
WhatsApp. Daca Facebook nu va anunta cifre privind numarul de utilizatori activi lunar in aplicatie nici dupa primul trimestru fiscal din 2019, atunci e clar ca ascund evolutia negativa a aplicatiei retelei de socializare.