Xiaomi. Compania chinezeasca a avut parte de o evolutie surprinzator de buna in ultimele luni, iar pe finalul de an 2018 a reusit sa-si dubleze vanzarile de telefoane in afara Chinei, ceea ce nu e usor de realizat. Mai mult decat atat, Xiaomi a copiat de la Apple strategia de a vinde si servicii pentru produsele pe care le are, iar asta a ajutat-o sa creasca, si sa obtina profit pentru cel de-al patrulea trimestru fiscal al anului 2018, o realizare impresionanta pentru companie.
Xiaomi. Desi incasarile au fost usor sub asteptari, profitul companiei chinezesti a fost de 3 ori mai mare decat cel inregistrat in cursul anului trecut, ajungand la 276 milioane de dolari, o diferenta sesizabila. Xiaomi a inregistrat crestere constanta si foarte rapida in India, dar si in Europa de Est, vanzarile din afara Chinei ajungand la 40% din incasarile totale ale companiei, o crestere sesizabila de la 28% cat reprezentau in T4 2017 pentru companie.
Xiaomi are Succes Neasteptat de MARE Copiind Apple
Xiaomi. Mergand pe strategia celor de la Apple din ultimele luni, chinezii vor sa se concentreze si mai mult pe cresterea incasarilor din servicii, spunand ca nu vor dori sa aiba profit mai mare de 5% din vanzarea telfeoanelor. Incasarile pentru serviciile online vandute de catre Xiaomi au crescut cu 61% pentru T4 2018, si este de asteptat ca acest ritm de crestere sa continue inclusiv in urmatoarele trimestre fiscale, pentru a contrabalansa scaderea vanzarilor de smartphone-uri.
Xiaomi singled out overseas markets in its latest earnings report as the segment grew 118.1 percent to make up 40 percent of its total revenue in the fourth quarter, compared with just 28 percent for the year-earlier period. Xiaomi has repeatedly billed itself as an “internet” firm, though so far smartphones are still its main economic driver, accounting for 65.1 percent of overall revenue in Q4. Despite a sluggish year for smartphone brands around the world, Xiaomi handsets grew nearly 30 percent to 118.7 million units in sales last year.
Xiaomi. Chinezii incep deasemenea sa se prezinte ca o companie specializata pe vanzarea de servicii prin intermediul internetului, punand accent mai putin pe produsele fizice pe care le vinde la nivel global. La fel ca Apple, Xiaomi vrea sa reduca dependenta de vanzarile de smartphone-uri, si sa genereze bani prin noi metode, insa ramane de vazut in ce masura va putea sa isi modifice strategia pentru a avea si realizarile asteptate de la Apple.