Gucci este unul dintre cele mai cunoscute brand-uri exclusiviste din industria modei, insa prin intermediul aplicatiei pentru iPhone le ofera fanilor ceva ce n-au mai avut. Mai exact, Gucci a implementat in aplicatia pentru iPhone suport pentru realitate augmentata, iar asta le permite fanilor sa incerce de pe telefoane incaltamintea de care sunt interesati.
Gucci profita de tehnologia unei companii din Belarus pentru a ii ajuta pe fani sa incerce incaltamintea favorita inainte de a merge intr-un magazin sa o cumpere, totul foarte simplu si usor. Utiliatorii care au aplicatia Gucci instalata in iPhone trebuie doar sa selecteze incaltamintea favorita, optiunea prin care pot folosi realitatea augmentata, si sa indrepte telefonul spre picioare.
Gucci le permite fanilor sa incerce incaltamintea din diverse unghiuiri cand folosesc aplicatia disponibila pentru iOS, astfel ca oamenii pot vedea foarte clar ce vor cumpara. Ideea din spatele acestui proiect este foarte interesanta, si ea aduce Gucci in rand cu alte brand-uri majore care ofera deja functii de acest gen pentru aplicatiile pentru telefoane.