Telekom a inceput sa-si anunte clientii in legatura cu o crestere a preturilor abonamentelor pe care le ofera pentru acestia in Romania, totul inainte ca intregul grup sa fie impartit si vandut pe bucati catre alte companii. Telekom si-a anuntat clientii ca urmeaza sa majoreze preturile abonamentelor de televiziune, in anumite cazuri fiind vorba si despre o dublare a costului lunar care este suportat de catre clienti, ceea ce pe multi sigur ii va supara.
Telekom a anuntat ca aceasta majorare de preturi va fi impusa incepand cu luna octombrie, si ea vine la doar cateva luni dupa una similara impusa pentru clientii care-i folosesc serviciile de televiziune fixa, sau mobila. Atat abonamentele de televiziune prin cablu, cat si cele de televiziune prin satelit vor fi scumpite de catre cei de la Telekom, iar clientii care nu sunt multumiti de modificari au optiunea de a renunta la abonamente din octombrie.
Telekom CRESTE PRETURILE unor Abonamente pentru Clienti
Telekom va modifica preturile, probabil, pentru a-si mai creste incasarile inainte de o vanzare a diviziilor catre diverse companii, iar in cazul abonamentului de televiziune L vorbim despre cresterea cea mai mare. Pretul acestui abonament se dubleaza, de la 5 la 10 euro, iar cei care se bucurau la Telekom de un pret foarte bun pentru ei, vor ramane cu optiunea de a trece la un alt furnizor de servicii de televiziune, sau de a accepta majorarea.
“Pentru a continua sa va oferim servicii si produse cat mai simple si de calitate, precum si pentru a asigura viabilitate economica a serviciilor furnizate, vom modifica preturile serviciilor de comunicatii de care beneficiati in baza contractului. Daca nu esti de acord cu modificarile de mai sus, ai dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de maxim 30 de zile de la data primirii prezentei notificari, fara plata vreunor despagubiri.”
Telekom surprinde cu aceasta crestere de preturi, iar asta deoarece in ultimele luni compania a incercat sa atraga mai multi clienti cu pachete de abonamente la preturi neasteptat de bune pentru Romania. Telekom parea sa intre intr-o lupta directa cu RCS & RDS pentru a atrage noi abonati, dar aceasta majorare a abonamentelor de televiziune cu siguranta va avea un efect exact invers pentru evolutia viitoare a companiei.
Telekom ar putea sfarsi anul cu diviziile deja vandute, si probabil sub un alt brand, insa se pare ca multe depind de banii pe care-i mai produce compania acum.