Facebook a facut o schimbare stupida in loc sa rezolve diversele probleme pe care le au platformele online pe care le folosesc oamenii din intreaga lume, iar asta arata ca atentia lor e concentrata intr-o cu totul alta parte. Mai exact, cei de la Facebook au decis sa lanseze un nou logo astazi, unul care arata foarte banal, dar care ar trebui sa reprezinte toate platformele online detinute de catre companie, si folosite de miliarde de oameni de pe glob.
Facebook anuntase acum cateva luni ca va integra in toate aplicatiile si website-urile Instagram, WhatsApp, Messenger, un mesaj prin care va prezenta foarte clar faptul ca toate sunt detiunte de catre ea. Pana sa se intample acest lucru, mai jos aveti noul logo pe care Facebook l-a lansat astazi, el modificandu-si culoarea pentru a evidentia toate platformele pe care compania americana le detine in momentul de fata.
Facebook: SCHIMBARE STUPIDA in loc sa-si Rezolve Problemele
Facebook urmeaza sa foloseasca acest nou logo pentru diversele sale platforme incepand cu saptamanile urmatoare, el fiind pregatit pentru distributie treptata in serverele din intreaga lume. Desigur ca nimeni nu avea nevoie de asa o schimbare de la Facebook vreodata, lumea asteptand cu interes mai mare alte modificari menite sa imbunatateasca experienta de utilizare, sau sa scoata din aplicatii si website-uri probleme de functionare.
Facebook va include si in aplicatiile platformelor sale un ecran de pornire in care va fi mentionat faptul ca ele sunt detinute de catre compania americana, ceea ce din nou este complet inutil pentru toata lumea. Desigur ca asta nu va aduce vreo imbunatatire pentru experienta de folosire a Facebook, modificarea fiind una pur cosmetica, ea fiind deja implementata in versiunile beta ale unora dintre aplicatiile care sunt teste in acest moment pentru lansare.
Facebook vrea sa fie cat mai vizibila ca detinator al platformelor celor mai populare folosite de foarte multi oameni, dar asta ar putea afecta in final preferintele oamenilor pentru acele aplicatii.