Telekom Romania a anuntat astazi ca va creste preturile tuturor serviciilor fixe si mobile pe care le ofera pentru clientii din Romania, echipamentele folosite pentru ele fiind exceptate, la fel si telefoania fixa, daca e singurul serviciu. Telekom Romania a crescut preturile pentru serviciile sale cu doar cateva luni in urma, din cauza OUG 114/2018, insa se pare ca acea majorare nu a fost suficienta pentru a-i satisface nevoile financiare actuale.
Telekom Romania creste cu 2 LEI preturile serviciilor sale din Romania, cam la fel cu cresterea pe care a facut-o cu doar cateva luni in urma, avand la baza motive similare cu cele de acum. Cred ca aceasta crestere de preturi are la baza douar motive principale, despre care voi discuta in articole separate, insa Telekom Romania cu siguranta nu-si va atrage laude dupa aceste modificari, mai ales ca a pierdut posturile TV ale celor de la Discovery.
Telekom Romania CRESTE Preturile TUTUROR Serviciilor Clientilor
Telekom Romania a anuntat ca noile preturi pentru serviciile pe care le ofera pentru clientii din Romania vor intra in vigoare cu data de 1 martie 2020, perioada similara cu cea in care au fost facute majorarile in 2019. Puteti citi mai jos explicatiile lungi si fara rost ale Telekom Romania pentru cresterea de preturi, pentru clienti contand doar faptul ca serviciile devine mai scumpe, fara a-i interesa ce anume motiveaza aceste modificari mari.
“Telekom Romania majorează prețurile serviciilor începând cu 1 martie 2020
Telekom Romania își propune să ofere cele mai bune servicii la cele mai competitive prețuri, răspunzând cerințelor românilor referitoare la ceea ce își doresc în materie de telecomunicații și divertisment.
Reacțiile clienților la serviciile și ofertele lansate anul trecut demonstrează că Telekom Romania acționează potrivit angajamentului său. Astfel, sondajele realizate în rândul clienților companiei arată că aceștia sunt dispuși să recomande produsele și serviciile Telekom: 69% dintre utilizatorii Mobil Nelimitat* ar recomanda cu mare încredere produsul prietenilor și familiilor, iar 74% dintre cei care dețin serviciul Smart WiFi** ar face același lucru.
Toate transformările realizate de Telekom Romania pentru a îmbunătăți experiența clienților săi au avut ca rezultat performanțe remarcabile și în Call Center. Conform datelor interne, în al patrulea trimestru al anului trecut, peste 92% dintre întrebările și solicitările clienților au fost soluționate de către agenții Telekom de la primul apel.
În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom Romania este nevoită să modifice condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său. Această modificare este influențată și de creșterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual.
Astfel, pentru clienții rezidențiali, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclus), adică 0,42 de euro (TVA inclus). Toți clienții rezidențiali vor fi informați cu privire la aceste modificări, atât prin canale de informare electronice, cât și prin intermediul notificărilor transmise prin serviciile de curierat.
Această ajustare nu se aplică prețurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania.
Totodată, clienții companii vor fi informați prin intermediul notificărilor scrise de schimbări aferente contractelor de furnizare a serviciilor de comunicații electronice încheiate cu Telekom Romania.
În acest context, clienții noștri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive.
Telekom Romania mulțumește clienților pentru cele aproape opt milioane de contracte retail și corporate, pentru înțelegerea constrângerilor macroeconomice și de afaceri care au condus la această decizie. Suntem încrezători că nivelul de calitate a serviciilor furnizate va compensa această ajustare de prețuri.
Telekom Romania a lansat, în premieră, ofertele #Netliberare, cu internet nelimitat 4G și fără perioadă minimă de contract, în abonamentele de telefonie mobilă.
Mobil Nelimitat este un produs inovator care permite clienților să se aboneze, în medie, în mai puțin de 5 minute, printr-o experiență complet digitală, cu pași ușor de urmat.
Smart WIFI, prima soluție de internet fără cabluri, este serviciul care acoperă nevoia de acces la internet fix, oriunde se află clientul. Este ușor de utilizat și nu necesită instalare (nu există găuri în pereți și cabluri suplimentare în casă), ci doar o sursă de energie electrică, iar clientul are acces imediat la internet nelimitat 4G cu ajutorul unui router WiFi.“