Telekom a luat absolut toti clientii prin surprindere cu decizia de zilele trecute de a creste preturile pentru toate serviciile pe care le ofera in momentul de fata in Romania, si multi inca se intreaba care este adevaratul motiv. Ei bine, Telekom a oferit niste explicatii pentru decizia sa care a infuriat multi clienti, mai ales ca este a treia in doar un singur an de zile, dar majoritatea oamenilor au mai auzit aceleasi motive si in trecut, si nu le mai prea cred.
Telekom are totusi probleme cu profitabilitatea, managementul companiei incercand ani de-a randul sa creasca profitul, chiar si prin vanzarea unor bunuri imobile de mare valoare pe care le-a detinut, si le mai detine grupul. In contextul in care Telekom vrea sa-si vanda atat divizia de servicii fixe, cat si de servicii mobile, e posibil ca aceasta crestere de preturi sa aiba la baza fix dorinta de a face compania sa arate mai bine in actele contabile.
Telekom: O Explicatie pentru CRESTEREA SUBITA a Preturilor
Telekom isi va vinde divizia de servicii fixe catre cei de la Orange, si e posibil ca aceasta crestere de preturi sa fie facuta pentru a creste si incasarile inainte de vanzare, poate partial si pentru ca Orange sa nu faca asta imediat dupa achizitie. Milioane de clienti ai Telekom vor ajunge la Orange in 2020, si stim deja ca grupul francez are preturi mai mari pentru vasta majoritate a serviciilor, deci ar fi posibil ca majorarea sa aiba legatura cu vanzarea.
Telekom mai are o alta problema cu Discovery, eliminand toate posturile de televiziune ale grupului de la 1 ianuarie pentru ca nu a ajuns la un acord cu ei in ceea ce priveste distributia. Unul dintre motivele mentionat pentru cresterea preturilor are legatura si cu partea de divertisment, deci e posibil ca Telekom sa isi acopere costurile mai mari cu licentele printr-o crestere a preturilor pe care le percepe pentru serviciile de televiziune de la 1 martie.
Telekom pare sa fie putin cuprinsa de haos cu atat de multe modificari de preturi intr-o perioada atat de scurta de timp, se pare ca oamenii care fac calculele nu prea stiu ce calculeaza, iar in final clientii pierd din asta.