Netflix: PREMIERA, NIMENI NU se Astepta la un Asemenea Anunt

Netflix a surprins pe toata lumea cu o premiera la care nimeni nu se astepta de la platforma de streaming, iata ce s-a intamplat la inceput de an 2020.

netflix promovare

Netflix surprinde pe absolut toata lumea in momenutl de fata, iar in SUA au inceput sa apara si primele informatii cu privire la ceva ce nimeni nu credea ca va face compania din spatele platformei de streaming video la cerere. Conform unor informatii aparute in presa americana, cei de la Netflix ar cheltui 100 de milioane de dolari pentru a promova filmele care i-au adus nu mai putin de 24 de nominalizari la premiile Oscar, intrecand orice alt competitor.

Netflix ar promova extrem de intens filmele The Irishman, Marriage Story, sau The Two Popes, diverse petreceri, ecranizari in cinematografe, si campanii de promovare online, sau offline, fiind organizate acum de companie. Cifra de 100 de milioane de dolari este de cam 5 ori mai mare decat a oricarui alt producator de filme, Netflix fiind extrem de hotarata sa-s promoveze filmele cat poate de mult pentru a castiga macar un premiu oscar saptamana viitoare.

Netflix: PREMIERA, NIMENI NU se Astepta la un Asemenea Anunt

Netflix neaga informatiile aparute in presa privind intentia sa de a promova anumite filme nominalizate la premii Oscar doar pentru a castiga premii cu ele, spunand doar ca are mai ulte titluri de promovat decat altii. Situatia de anul acesta este totusi diferita fata de cea din 2019, cand Netflix a cheltuit mai multi bani pentru promovarea filmului Roma decat a cheltuit cu producerea sa, acum compania avand un buget total mult mai mare pentru promovare.








“Persoanele din interiorul industriei estimează că Netflix cheltuiește mult peste 100 de milioane de dolari, majoritatea acestor fonduri s-au încadrat în campanii pentru „The Irishman” lui Martin Scorsese și „Marriage Story” a lui Noah Baumbach. Asta înseamnă mai mult decât studiouri tradiționale, care de obicei cheltuiesc între 5 milioane și 20 milioane de dolari pe film pe campanii de premii.”

Netflix este si putin disperata sa castige un premiu Oscar dupa ce la Globurile de Aur nu a castigat nimic cu titlurile sale populare, iar numai Klaus i-a adus un premiu Annie si unul Bafta. Netflix a cheltuit foarte multi bani cu productia The Irishman, Marriage Story, sau The Two Popes, dar ele n-au castigat niciun premiu cu adevarat important pana acum, astfel ca se doreste obtinerea unor rezultate pe masura asteptarilor si in cazul premiilor Oscar din acest an.

Netflix va cheltui in 2020 aproximativ 20 de miliarde de dolari pentru a crea filme si seriale, cu peste 5 miliarde de dolari mai mult decat in 2019, astfel ca inaintea premiilor Oscar din 2021 ne putem astepta la bugete de promovare si mai mari.