Apple Watch este un succes atat de mare incat genereaza vanzari mai mari decat toata industria elvetiana producatoare de ceasuri, iar asta in conditiile in care produsele celor de la Apple nu sunt in totalitate chiar atat de ieftine.
Apple Watch a inregistrat vanzari de 31 de milioane de unitati in 2019, in crestere cu 36% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce elvetienii au vandut doar 21.1 milioane de ceasuri, standard, dar si inteligente, cu 13% mai putine decat in 2018.
Apple Watch atrage clientii tineri, dar si pe cei cu varsta medie, in timp ce clientii in varsta prefera in continuare ceasurile analog, iar asta e normal, pentru ca tehnologiile noi atrag in general persoanele mai tinere.
Apple Watch este un produs diferit fata de cele oferite de catre producatorii elvetieni, care desi au incercat sa faca smartwatch-uri proprii, au esuat in tentativa de a se lupta cu Apple, asa cum au facut-o si companii ca Samsung, Huawei, Xiaomi, si nu numai.
“Ceasurile de mână analogice rămân populare în rândul consumatorilor mai în vârstă, dar cumpărătorii mai tineri se orientează spre ceasuri inteligente și haine computerizate. Producătorii tradiționali de ceasuri elvețieni, precum Swatch și Tissot, pierd războaiele de smartwatch. Apple Watch livrează un produs mai bun prin canale de vânzare cu amănuntul mai profunde și face apel la consumatorii mai tineri care își doresc din ce în ce mai mult haine digitale.”
Apple Watch nu are traditia ceasurilor analog elvetiene produse de catre marile brand-uri, dar pe de alta parte atrage atentie mai mare decat acele modele, si vanzari pe masura, deci Apple reuseste sa fie in centrul atentiei.