Netflix este cea mai mare platforma de streaming din intreaga lume, peste 160 de milioane de abonati fiind activi in cadrul ei in momentul de fata, iar acest lucru este in continua schimbare, in mod pozitiv pentru ea. Fie ca va vine sa credeti, sau nu, analistii americani sunt de parere ca raspandirea Coronavirus la nivel global ajuta Netflix, dar si multe alte companii in aceasta perioada, si asta din cauza numarului mare de oameni care sta mai mult in casa.
Netflix beneficiaza de pe urma faptului ca oamenii stau mai mult in casa pentru a se proteja, ori pentru ca sunt bolnavi, si ca sa-si ocupe timpul petrec mai multe ore urmarind continut din platforma. Netflix nu e singura companie care ar beneficia de pe urma Coronavirus, analistii spunand ca inclusiv Facebook, Amazon, Hulu, HBO, Twitter, etc ar beneficia deasemenea de timpul mai mare petrecut de oameni in casa, pe telefoane sau calculatoare.
Netflix: Cat de mult AJUTA Coronavirus Site-ul de Streaming
Netflix este una dintre companiile care beneficiaza de pe urma Coronavirus, conform analistilor care au discutat cu Variety, iar asta in timp ce multe alte companii au doar de pierdut de pe urma existentei virusului. Inclusiv marile trusturi media din SUA sunt de parere ca au de castigat de pe urma oamenilor care se uita la canalele lor de televiziune, deci nu doar Netflix are cate ceva de castigat de pe urma acestui virus care a speruat destul de multa lume deja.
“Netflix este un beneficiar evident dacă consumatorii rămân acasă din cauza preocupărilor coronavirusului (virus COVID-19), iar acest lucru s-a reflectat în performanțele considerabile ale prețului acțiunilor din această săptămână. Dacă contagiunea a devenit mai răspândită pe plan internațional, dar lipsită de panică, este mai probabil ca mai multe persoane să caute opțiuni de divertisment acasă …”
Netflix nu a comentat in vreun fel parerile analistilor, iar asta e perfect normal pentru ca nu vrea sa para ca este o companie care profita de pe urma unei probleme precum cea adusa de Coronavirus. Desigur ca daca ea comenteaza, sau nu, conteaza mai putin, iar asta pentru ca in final e important pentru ea cata lume urmareste efectiv filmele si serialele pe care le face, si cifrele de vizualizari ar putea creste constant in urmatoarea perioada.
Netflix a inregistrat in ultimul an o crestere foarte mare pentru numarul de abonati pe care-i are la nivel global, si pregateste investitii de 20 de miliarde de dolari, plus sute de noi filme si seriale.